Wat bedoel je?Hendrikus schreef:De Nood is nog steeds hoog, blijkbaar-DIA- schreef:Kerkelijk Jaarboek
Gereformeerde Gemeenten
2012
Weer staat op de cover een gestileerde Nooderkerk afgebeeld.
Slechts de kleur is anders dan de vorige editie.
Vermeld worden onder meer:
Herdenking 40-jarig ambtsjuileum van ds. van Gelder,
ds. J.M. Kleppe en ds. J.W. Verweij.
En het 25-jarig ambtsjubileum van ds. G.J. van Aalst
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken [2]
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... rk#p562814-DIA- schreef:Wat bedoel je?Hendrikus schreef:De Nood is nog steeds hoog, blijkbaar-DIA- schreef:Kerkelijk Jaarboek
Gereformeerde Gemeenten
2012
~~Soli Deo Gloria~~
Sorry, maar de zaak ontgaat me... Ik kan er even metHendrikus schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... rk#p562814-DIA- schreef:Wat bedoel je?Hendrikus schreef:De Nood is nog steeds hoog, blijkbaar-DIA- schreef:Kerkelijk Jaarboek
Gereformeerde Gemeenten
2012
mijn verstand niet bij.
Ik neem aan dat Hendrikus NooRderkerk bedoelt.
Coosje schreef:Ik neem aan dat Hendrikus NooRderkerk bedoelt.
Hehe!

Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
- MarthaMartha
Hij was één van ons
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ook ik heb een fout ontdekt Opheuseen i.p.v. OpheusdenAfgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
En binnenkort zullen er nog wel veel mutatie`s in de saambinder komen voor bij de gemeente van Yerseke
En mutaties is zonder apostrofYesenaer schreef:Ook ik heb een fout ontdekt Opheuseen i.p.v. OpheusdenAfgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
En binnenkort zullen er nog wel veel mutatie`s in de saambinder komen voor bij de gemeente van Yerseke

~~Soli Deo Gloria~~
Dat past beter op Het NNTT Forum (Notoire Neerlandici en Taalkundige Tegendraadsen...)Hendrikus schreef:En mutaties is zonder apostrofYesenaer schreef:Ook ik heb een fout ontdekt Opheuseen i.p.v. OpheusdenAfgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
dacht ik...
Het is in ieder geval niet onbegrijpelijk, en fouten zijn nu eenmaal een menselijke
factor waar we gewoon rekening mee dienen houden.
Weerspiegelt ipv weerspiegeld.Afgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
Bijzonder irritant...

Gaat de ds. vertrekken binnenkort?Yesenaer schreef:Ook ik heb een fout ontdekt Opheuseen i.p.v. OpheusdenAfgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
"De Saambinder"...Yesenaer schreef:Ook ik heb een fout ontdekt Opheuseen i.p.v. OpheusdenAfgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
Met hoofdletters a.u.b.

Nee de dominee vertrekt nietAnker schreef:Gaat de ds. vertrekken binnenkort?Yesenaer schreef:Ook ik heb een fout ontdekt Opheuseen i.p.v. OpheusdenAfgewezen schreef:In het stukje over ds. Van Gelder staat een irritante d-t-fout. Al ontdekt?Luther schreef:Zojuist aangeschaft: Kerkelijk jaarboek GG 2012.
Maar iemand van de verenigingen stopt binnenkort en 1 is er vandaag verhuist
En die gegevens kloppen niet, daarom dat er mutatie`s in De Saambinder(DIA!...) komen te staan