Maar wel elke dag even een weersverwachting maken dan he?
Ooit ben ik dit topic (Deel 1) met de bedoeling gestart om een dagelijksMara schreef:Ik benoem jou tot weerman van dit forum DIA.![]()
Dat is wel waar. Alleen erger ik mij wel eens aan de woordkeus, ook in het RD: het afgelopen voorjaar was te nat / de afgelopen maand was te koud.-DIA- schreef:Ooit ben ik dit topic (Deel 1) met de bedoeling gestart om een dagelijksMara schreef:Ik benoem jou tot weerman van dit forum DIA.![]()
weerpraatje te houden. Of om wat achtergronden van het weer te belichten.
Daar is tot nu tot niet echt van gekomen. Ik weet ook niet of dit wel past op
dit forum, want het weer kun je tenslotte overal lezen... en zien...
Nee ik ook niet. Weer was nooit slecht, zei mijn moeder dan.eilander schreef:Dat is wel waar. Alleen erger ik mij wel eens aan de woordkeus, ook in het RD: het afgelopen voorjaar was te nat / de afgelopen maand was te koud.-DIA- schreef:Ooit ben ik dit topic (Deel 1) met de bedoeling gestart om een dagelijksMara schreef:Ik benoem jou tot weerman van dit forum DIA.![]()
Dat zou je ook anders op kunnen schrijven. Maar misschien ben ik er erg gevoelig op: thuis mocht ik vroeger nog niet zeggen dat het "slecht weer" was...
Ja ik begrijp het. Maar de weerpraatjes en weeroverzichten gaan uit van kille cijfers.eilander schreef:Dat is wel waar. Alleen erger ik mij wel eens aan de woordkeus, ook in het RD: het afgelopen voorjaar was te nat / de afgelopen maand was te koud.-DIA- schreef:Ooit ben ik dit topic (Deel 1) met de bedoeling gestart om een dagelijksMara schreef:Ik benoem jou tot weerman van dit forum DIA.![]()
Dat zou je ook anders op kunnen schrijven. Maar misschien ben ik er erg gevoelig op: thuis mocht ik vroeger nog niet zeggen dat het "slecht weer" was...
Maar vanmiddag erg heftig, zat er middenin.-DIA- schreef:De buien in het zuiden en westen zijn tot nu toe zonder onweer.
Hier in het midden van het land geen onweer, maar inderdaad ontzettend heftige regenbui.. de was was droog..Afgewezen schreef:Maar vanmiddag erg heftig, zat er middenin.-DIA- schreef:De buien in het zuiden en westen zijn tot nu toe zonder onweer.
Euh, die schijnt hoor ...........MarthaMartha schreef:van mij mag de zon gaan schijnen....
achter de wolken ja, dat is wel vaker... ik weet niet waar jij woont, maar hier regent het....Auto schreef:Euh, die schijnt hoor ...........MarthaMartha schreef:van mij mag de zon gaan schijnen....
Tsss, hier is het droog ....... en een lekker briesjeMarthaMartha schreef:achter de wolken ja, dat is wel vaker... ik weet niet waar jij woont, maar hier regent het....Auto schreef:Euh, die schijnt hoor ...........MarthaMartha schreef:van mij mag de zon gaan schijnen....
lekker briesje? hier een hele pergola met druiven om.....Auto schreef:Tsss, hier is het droog ....... en een lekker briesjeMarthaMartha schreef:achter de wolken ja, dat is wel vaker... ik weet niet waar jij woont, maar hier regent het....Auto schreef:Euh, die schijnt hoor ...........MarthaMartha schreef:van mij mag de zon gaan schijnen....
Wegen die druiven zo veel en wat voor soort heb je dat ze nu al groeien?MarthaMartha schreef:lekker briesje? hier een hele pergola met druiven om.....Auto schreef:Tsss, hier is het droog ....... en een lekker briesjeMarthaMartha schreef:achter de wolken ja, dat is wel vaker... ik weet niet waar jij woont, maar hier regent het....Auto schreef:
Euh, die schijnt hoor ...........
Tja, als je in het dal van Eskol woont....Auto schreef:Wegen die druiven zo veel en wat voor soort heb je dat ze nu al groeien?MarthaMartha schreef:lekker briesje? hier een hele pergola met druiven om.....Auto schreef:Tsss, hier is het droog ....... en een lekker briesjeMarthaMartha schreef: achter de wolken ja, dat is wel vaker... ik weet niet waar jij woont, maar hier regent het....