HELP HELP HELP ( toolbars)

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

HELP HELP HELP ( toolbars)

Bericht door Billy »

Welke ICT freak kan mij helpen??

heb sinds enkele weken enorme last van een TOOLBAR in mijn internetwerkbalk.

genaamd easybar.

vraag me niet hoe het er op komt maar zeg me hoe ik 'm moet verwijderen.

uninstall werkt niet.

en sommige bestanden kan ik niet verwijderen.

( heb via optie ZOEKEN alle easybar bestanden willen verwijderen maar sommige wijgeren pertinent.

ik erger me wild aan die toolbar.

HOE KRIJG IK DIE WEG??????????????????
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
limosa

Bericht door limosa »

heb je het al via "software" in het configuratiescherm geprobeerd?
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Zit er geen optie die taakbalk van "laten zien/ niet laten zien". Maar eigenlijk moet je de plaatselijke computer neuzel te pakken zien te krijgen.

Als niets werkt, rest alleen nog herinstallatie, maar dat is wel een erg grove manier.

Misschien moet proberen in "veilige modus" op te starten. De computer laad dan minder bestand in. Zodat bepaalde bestanden wel kunnen worden weggegooid omdat het Operating System ze niet heeft gelockd.
Jelle

Bericht door Jelle »

Net als de Belgen Billy: gewoon een stukje correctietape op je scherm plakken, dan is die tool ook weg.:,:,:,:,:,:,
Dat krijg je er nu gratis bij, bij je adsl aansluiting;)
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

via configuratie software is het gelukt.


:u:o
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Net als de Belgen Billy: gewoon een stukje correctietape op je scherm plakken, dan is die tool ook weg.:,:,:,:,:,:,
Dat krijg je er nu gratis bij, bij je adsl aansluiting;)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou stuur dat kaartje maar Billy want hier komt het.

Knap gedaan dat je een betere oplossing wist dan ik:,:,:,:,

En nu dat kaartje nog he.:D
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nou stuur dat kaartje maar Billy want hier komt het.

Knap gedaan dat je een betere oplossing wist dan ik:,:,:,:,

En nu dat kaartje nog he.:D

Ik heb de oplossing nl.van limosa en niet van mezelf:t:t:D:D:D:D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij is die Billy ook niet erg gul met zijn kaartjes, veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven:,:,

Nou mister Billy je krijgt van mij ook geen kaartje hoor, nu voor de zoveelste keer al niet naar de OSW bijeenkomst komen terwijl we nu juist van die hele lekkere pannenkoeken hebben besteld.

Als je nog eens problemen hebt met je PC ik heb hier nog een heel rolletje correctietape liggen voor je.:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

zo ik sta er weer lekker op :sne:sne:sne:sne

1.heb ik morgenmiddag wat anders ( verjaardagsfeestje schoonvader voor kleinkinderen)

da moe jij als opa toch begrijpen

2. lus ik niet graag pannekoeken

3. geniet ik nog steeds van mijn anonimiteit voor de grote groep



volgens mij gaan we bvan het onderwerp af.

wat mij betreft mag je dit topic sluiten

probleem is nl. opgelost
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Tip:
Als je last heb van toolbars, popups en andere ongerechtigheden (spyware) kun je het proggie Addaware installeren.

Download-site:
http://www.lavasoft.de/support/download

Ps: vergeet niet elke keer voor je scant de nieuwste definities op te halen.
limosa

Bericht door limosa »

via configuratie software is het gelukt

leuk dat het gelukt is Billy, die plug-ins zijn soms wel hardnekkig
capricornus

Bericht door capricornus »

Je had in Google ook kunnen intypen : uninstall easybar, en dan had je op een Belgische website (!)http://users.skynet.be/bigdad/utilities/easybar.html de uitleg kunnen lezen.
Het is trouwens opletten met veel van die bar's, sommige gedragen zich als spyware. Dan heb je Ad-aware nodig, of een andere anti-spyware. En sommige bar's laten zich niet zomaar verwijderen, dan moet je al diep gaan, maar dat is voor een andere thread.
Plaats reactie