Oppassen voor China?

Plaats reactie
jakobmarin

Oppassen voor China?

Bericht door jakobmarin »

Moeten we met z'n allen oppassen voor China, als we de berichtgeving volgen?

Zowel Webwereld als de NOS berichten over de achterdeur die Chinezen in ComputerChips hebben gebakken, zodat er meegeluisterd of zelfs uitgeschakeld kan worden.
En als je dan bedenkt dat die Chips met name door het Amerikaanse (en nederlandse?) leger wordt gebruikt...
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Eppo Gremdaat

Re: Oppassen voor China?

Bericht door Eppo Gremdaat »

Nou, oppassen.... Fu Yong Hai en Chin. loempia kun je best eten.
Maar chinese chips..... Een haaivinnesoep smaakt ook best wel!
Oppassen dus dat je niet te dik wordt....
Wat een onzin..... chinese chips, maar wie weet, smaakt het.
P.S. Kijk ook eens naar youtube:``Koot en Bie` Chinees
refo

Bericht door refo »

jakobmarin schreef:Moeten we met z'n allen oppassen voor China, als we de berichtgeving volgen?

Zowel Webwereld als de NOS berichten over de achterdeur die Chinezen in ComputerChips hebben gebakken, zodat er meegeluisterd of zelfs uitgeschakeld kan worden.
En als je dan bedenkt dat die Chips met name door het Amerikaanse (en nederlandse?) leger wordt gebruikt...
Daarom kunnen we beter geen JSF's kopen. Als we iets willen doen wat Amerika niet goed vindt, vliegen ze terug.
Koop Europese waar, dan helpen we elkaar.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

refo schreef:
jakobmarin schreef:Moeten we met z'n allen oppassen voor China, als we de berichtgeving volgen?

Daarom kunnen we beter geen JSF's kopen. Als we iets willen doen wat Amerika niet goed vindt, vliegen ze terug.
Koop Europese waar, dan helpen we elkaar.
Eensch!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Eppo Gremdaat schreef:Nou, oppassen.... Fu Yong Hai en Chin. loempia kun je best eten.
Maar chinese chips..... Een haaivinnesoep smaakt ook best wel!
Oppassen dus dat je niet te dik wordt....
Wat een onzin..... chinese chips, maar wie weet, smaakt het.
P.S. Kijk ook eens naar youtube:``Koot en Bie` Chinees
:yahoo Het gaat om die dingetjes in de kompjoeter, E.G.
The Groom's still waiting at the altar
Desiree

Bericht door Desiree »

Als knappe, jonge dame mag je daar wel uitkijken. Een flinke bodyquard meenenem is het minste wat je kunt doen. :oops

Verder, tja, ik moet altijd denken aan het land van de Rising Sun. Het is me nog niet duidelijk hoe dat bedoeld is. Dat zeg ik met een bepaalde schroom, omdat er in de Bijbel over geschreven is.

Er zijn veel christenen zonder Bijbel.. die erg verlangen naar een Bijbel.. dus we kunnen dr best eens gaan kijken.. :garde

Maar die chips.. tja, ik weet het niet. Je kunt niet meer om China heen... dat lijkt me zachtjes aan duidelijk. Maar anderen weten dat beter.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

Plaats reactie