Nee bedankt, ik niet, want ik ben gewoon niet zo paranoïde...appie21 schreef:toch wel op de ro speler voor android hehenriët schreef:Wij kijken en luisteren naar de RO.
Verschillende formules hebben we al gespot

Nee bedankt, ik niet, want ik ben gewoon niet zo paranoïde...appie21 schreef:toch wel op de ro speler voor android hehenriët schreef:Wij kijken en luisteren naar de RO.
uhm, gewoon op een oude pc:)appie21 schreef:toch wel op de ro speler voor android hehenriët schreef:Wij kijken en luisteren naar de RO.
Geweldig Dia, maar je telde toch allang mee?!? Ieder zo zijn hobby.-DIA- schreef:Nu tel ik eindelijk volwaardig mee!
Ik luister namelijk naar muziek!
Het Noordermannenkoort zingt in de Schildkerk van de Protestantse Kerk in Nederland!
Heer'' ik hoor van rijke zegen
die Gij uitstort keer op keer...
Dat is zooooooo herkenbaar! Juist de liedjes die je het liefst niet in je hoofd wil hebben blijven er hardnekkig zitten! Bij mij helpt het altijd (voor een poos in ieder geval) om bewust naar andere muziek te gaan luisteren..Bonny schreef:Ik krijg dat liedje van het songfestival niet meer uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kijk je daar dan naar???Bonny schreef:Ik krijg dat liedje van het songfestival niet meer uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Zweden is het nog wat lastiger om het uit je hoofd te krijgen.Bonny schreef:Ik krijg dat liedje van het songfestival niet meer uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip: als je van het nieuws op de hoogte wil blijven kun je het beste naar Radio 1 luisteren, want die heeft de minste ergerlijke onderbrekingen. Je kan, als er even wat muziek komt het volume heel laag draaien...Mara schreef:Waarom kijk je daar dan naar???Bonny schreef:Ik krijg dat liedje van het songfestival niet meer uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je het op de radio mogelijk tegenkomt, meteen zappen. Maar dan luister je toch naar de verkeerde zender denk ik.
Mwah, al die sportverslagen, liedjes tussendoor. Ik vind dat ook best tegenvallen eigenlijk. Maar je hebt gelijk, van de slechten is het nog de beste.-DIA- schreef:Tip: als je van het nieuws op de hoogte wil blijven kun je het beste naar Radio 1 luisteren, want die heeft de minste ergerlijke onderbrekingen. Je kan, als er even wat muziek komt het volume heel laag draaien...Mara schreef:Waarom kijk je daar dan naar???Bonny schreef:Ik krijg dat liedje van het songfestival niet meer uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je het op de radio mogelijk tegenkomt, meteen zappen. Maar dan luister je toch naar de verkeerde zender denk ik.
Sportverslagen luiseter ik sowieso niet naar. Vooral tijdens de "hootijdagen" van Koning Voetbal en Koning Wielersport is het echt niet te doen om naar Radio 1 te luisteren. Houdt je dan aan de reguliere nieuwsuitzendingen (voor zover die ook niet moeten wijken voor de dwaasheid dezer eeuw).Anker schreef:Mwah, al die sportverslagen, liedjes tussendoor. Ik vind dat ook best tegenvallen eigenlijk. Maar je hebt gelijk, van de slechten is het nog de beste.-DIA- schreef:Tip: als je van het nieuws op de hoogte wil blijven kun je het beste naar Radio 1 luisteren, want die heeft de minste ergerlijke onderbrekingen. Je kan, als er even wat muziek komt het volume heel laag draaien...Mara schreef:Waarom kijk je daar dan naar???Bonny schreef:Ik krijg dat liedje van het songfestival niet meer uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()