Niet zo gek, toen het de laatste keer werd gehouden was ik 6 of 7....

TAF schreef: (ik was toen nog een klein schattig jongetje van 9;))
voor meer informatie :
http://www.floriade.nl
Lijkt me leuk om je zo gezien te hebben.TAF schreef: 20 jaar geleden was de laatste die ik bezocht heb (ik was toen nog een klein schattig jongetje van 9;))
Kwam jij dan op me oppassen:Pparel schreef:Lijkt me leuk om je zo gezien te hebben.TAF schreef: 20 jaar geleden was de laatste die ik bezocht heb (ik was toen nog een klein schattig jongetje van 9;))
Je weet niet half wat voor strenge oppas ik benTAF schreef:Kwam jij dan op me oppassen:Pparel schreef:Lijkt me leuk om je zo gezien te hebben.TAF schreef: 20 jaar geleden was de laatste die ik bezocht heb (ik was toen nog een klein schattig jongetje van 9;))
kan wel een oude foto opduiken voor je heur;)
Het lijkt me best leuk om er eens naar toe te gaan, allerlei bloemen enz, maar ik vind het te duur. Daarnaast weet ik niet of ik me als christen daar wel wil begeven. Misschien is dat trouwens wel de eerste reden om niet te gaan.Desiree schreef:Wie is er al op de Floriade geweest? Hoe was de keuken/restaurant?
Wat was leuk, wat niet?
Ik ben zaterdag geweest, samen met mijn man (onderdeel van een heerlijk twee-dagen samen uitje)Desiree schreef:Wie is er al op de Floriade geweest? Hoe was de keuken/restaurant?
Wat was leuk, wat niet?
Vol de muziek en dans etc. hoef je daar niet te zijn. Er is 1x een showtje van 30 minuten die wordt uitgevoerd door kansarme kinderen uit derde wereldlanden. Zij laten een soort vergevordere gymnastiek zien, met gebruik van trommels. Dus zo schokkend vind ik dat niet.henriët schreef:Het lijkt me best leuk om er eens naar toe te gaan, allerlei bloemen enz, maar ik vind het te duur. Daarnaast weet ik niet of ik me als christen daar wel wil begeven. Misschien is dat trouwens wel de eerste reden om niet te gaan.Desiree schreef:Wie is er al op de Floriade geweest? Hoe was de keuken/restaurant?
Wat was leuk, wat niet?
Als ik oa lees: Elke dag een verrassend programma vol muziek, dans, theater en beeldende kunst, kan dat elementen bevatten waar ik niet achter kan staan, wanneer ik de Bijbel serieus neem.
Ook als ik zie dat men yin-yang ervaringen op kan doen. Dit zijn toch echt praktijken waar we ons verre van dienen te houden.
Ik snap dan ook niet dat mensen zoiets als 'naar buiten' niet vinden kunnen en de floriade wel.
Het is een wereldbeurs over mijn vakgebied. Dat deel interesseert mij. De rest kan mij gestolen worden. Net als Naar Buiten.henriët schreef:Het lijkt me best leuk om er eens naar toe te gaan, allerlei bloemen enz, maar ik vind het te duur. Daarnaast weet ik niet of ik me als christen daar wel wil begeven. Misschien is dat trouwens wel de eerste reden om niet te gaan.Desiree schreef:Wie is er al op de Floriade geweest? Hoe was de keuken/restaurant?
Wat was leuk, wat niet?
Als ik oa lees: Elke dag een verrassend programma vol muziek, dans, theater en beeldende kunst, kan dat elementen bevatten waar ik niet achter kan staan, wanneer ik de Bijbel serieus neem.
Ook als ik zie dat men yin-yang ervaringen op kan doen. Dit zijn toch echt praktijken waar we ons verre van dienen te houden.
Ik snap dan ook niet dat mensen zoiets als 'naar buiten' niet vinden kunnen en de floriade wel.
Dan interesseert jou die hele beurs. Behalve misschien het gedeelte over techniek en tuinbouw. Het is eigenlijk een vakbeurs, waar ook veel touristen op af komen. Omdat veel mensen van bloemen houden. En bijna iedereen wel een tuin heeft waarvoor hij/zij inspiratie wil opdoen.caprice schreef:Het is een wereldbeurs over mijn vakgebied. Dat deel interesseert mij. De rest kan mij gestolen worden. Net als Naar Buiten.henriët schreef:Het lijkt me best leuk om er eens naar toe te gaan, allerlei bloemen enz, maar ik vind het te duur. Daarnaast weet ik niet of ik me als christen daar wel wil begeven. Misschien is dat trouwens wel de eerste reden om niet te gaan.Desiree schreef:Wie is er al op de Floriade geweest? Hoe was de keuken/restaurant?
Wat was leuk, wat niet?