Ze zijn er wel op vooruit gegaan. Eerder gebruikten ze paard en wagen.....TAF schreef:Ah heb ik toch een foto van de laatste Moderator Meeting gevonden :
Refoforum in het RD!
Re: Refoforum in het RD!
Atze
zoals dit bedoelde je?

Dat geldt in elk geval niet voor Calvijn. Die was juist niet conservatief en wilde vernieuwen.refo schreef:Ach, wat een gemekker. In klagen gaan de dagen.
De kerk is alle eeuwen door tegen de vooruitgang geweest, maar kan die toch niet tegenhouden. Intussen moet ze gewoon (blijven) zorgen voor goede verkondiging.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
[quote="TAF"]Ah heb ik toch een foto van de laatste Moderator Meeting gevonden :
Zo kun je ook aardig anoniem blijven...

Zo kun je ook aardig anoniem blijven...
Dat klopt. Alles reformeren. Conservatief zijn is blijven bij het oude, en dat is natuurlijk verwerpelijk aangezien dat dat Rome is.Luther schreef:Dat geldt in elk geval niet voor Calvijn. Die was juist niet conservatief en wilde vernieuwen.refo schreef:Ach, wat een gemekker. In klagen gaan de dagen.
De kerk is alle eeuwen door tegen de vooruitgang geweest, maar kan die toch niet tegenhouden. Intussen moet ze gewoon (blijven) zorgen voor goede verkondiging.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ja, interessant stuk. Ik heb vanmorgen even zitten rekenen. Als het klopt wat in de krant stond ben ik het laatste jaar de enige geweest die geband isTiberius schreef:Vandaag deel 2: http://www.refdag.nl/achtergrond/consum ... g_1_645477

Inderdaad denk ik dat het opereren op fora een beetje over zijn hoogtepunt heen is. Ben benieuwd hoe lang RF nog blijft bestaan.
Experimenteren met standpunten, tja. Je kunt wel eens wat vinden, maar als je het op een forum dropt, kun je de houdbaarheid van je mening testen. Zo word je gedwongen om je mening te verdedigen, en soms om deze bij te stellen of nog dieper te onderzoeken. Je blijft toch in zekere zin ook in ontwikkeling (tenminste, ik).
Experimenteren met standpunten, tja. Je kunt wel eens wat vinden, maar als je het op een forum dropt, kun je de houdbaarheid van je mening testen. Zo word je gedwongen om je mening te verdedigen, en soms om deze bij te stellen of nog dieper te onderzoeken. Je blijft toch in zekere zin ook in ontwikkeling (tenminste, ik).
Zoo de moderators zijn flink veranderd sinds mijn laatste bezoek.astroguy schreef:Ze zijn er wel op vooruit gegaan. Eerder gebruikten ze paard en wagen.....TAF schreef:Ah heb ik toch een foto van de laatste Moderator Meeting gevonden :
De Reformatorische omroep klinkt ook goed op je (Android) mobiel
https://play.google.com/store/apps/deta ... BsYXllciJd
https://play.google.com/store/apps/deta ... BsYXllciJd
Jouw laatste bezoek was 2 dagen geleden (toen geregistreerd) en de foto stond er sinds 14 mei. Please explain.appie21 schreef:Zoo de moderators zijn flink veranderd sinds mijn laatste bezoek.astroguy schreef:Ze zijn er wel op vooruit gegaan. Eerder gebruikten ze paard en wagen.....TAF schreef:Ah heb ik toch een foto van de laatste Moderator Meeting gevonden :
Atze
--knip--- Commentaar op het modbeleid per PB, aub
Dat weet ik ook niet, maar aan (a)sociale media zal ik me hoogstwaarschijnlijk niet wagen.Afgewezen schreef:Inderdaad denk ik dat het opereren op fora een beetje over zijn hoogtepunt heen is. Ben benieuwd hoe lang RF nog blijft bestaan.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Waarom moet een forum een "ligging" hebben?jghb schreef:--knip--- Commentaar op het modbeleid per PB, aub
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat "moet" niet, maar dat gaat wel vanzelf denk ik.Luther schreef:Waarom moet een forum een "ligging" hebben?
En het lijkt me ook heel logisch naar welke kant een internetforum zal overhellen.eilander schreef:Dat "moet" niet, maar dat gaat wel vanzelf denk ik.Luther schreef:Waarom moet een forum een "ligging" hebben?
De meest behoudend-bevindelijke groepen zullen zich over het algemeen niet of minder
via de moderne media laten horen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«