Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Wat is het geworden als ik heel nieuwsgierig vragen mag? Misschien kan ik ideeen opdoen.MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Je doet toch hopelijk wel meer aan?MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.

Dat noem in nu eens een schrandere opmerking!Marieke schreef:Je doet toch hopelijk wel meer aan?MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Waar heb je de bruiloft MM? Nee, denk niet dat we elkaar bij dezelfde zullen tegenkomen.MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Marieke schreef:Je doet toch hopelijk wel meer aan?MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Misschien is het wel een Afrikaanse bruilofthenriët schreef:Marieke schreef:Je doet toch hopelijk wel meer aan?MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Whahahahaah....
voor demo en kleine demo had ik een blauwgrijzige broek, kleine demo een blauw geblokt blousje en kobaltblauw poloshirtje erover, grote demo een ruitjesoverhemd met kobaltblauwe blokjes erin en voor mezelf had ik een kobalt blauw jasje.... in de veronderstelling dat ik er heus wel een rok bij zou vinden in de kleur van de broeken van beide demo's... niet dus. Dus nu moest het, de bruiloft is morgen, dus heb ik een lange witte strokenrok gekocht bij C&A en een ketting met rood/kobalt/wit.
En lourens: mijn broertje trouwt... Veenendaal gemeentehuis en Overberg feest, ik verwacht idd niet dat we elkaar tegenkomen, heb de gastenlijst gezien (ben ceremonie-dinges) en heb jullie niet zien staan (dacht ik)
voor demo en kleine demo had ik een blauwgrijzige broek, kleine demo een blauw geblokt blousje en kobaltblauw poloshirtje erover, grote demo een ruitjesoverhemd met kobaltblauwe blokjes erin en voor mezelf had ik een kobalt blauw jasje.... in de veronderstelling dat ik er heus wel een rok bij zou vinden in de kleur van de broeken van beide demo's... niet dus. Dus nu moest het, de bruiloft is morgen, dus heb ik een lange witte strokenrok gekocht bij C&A en een ketting met rood/kobalt/wit.
En lourens: mijn broertje trouwt... Veenendaal gemeentehuis en Overberg feest, ik verwacht idd niet dat we elkaar tegenkomen, heb de gastenlijst gezien (ben ceremonie-dinges) en heb jullie niet zien staan (dacht ik)
Nope, dan gaat het niet gebeuren. Ik ben morgen bij een trouwdienst in Baarn.MarthaMartha schreef: En lourens: mijn broertje trouwt... Veenendaal gemeentehuis en Overberg feest, ik verwacht idd niet dat we elkaar tegenkomen, heb de gastenlijst gezien (ben ceremonie-dinges) en heb jullie niet zien staan (dacht ik)
Maar hele fijne dag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
3 verhuisdozen vol boeken 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is er iemand over aan het stappen op een e-reader?henriët schreef:3 verhuisdozen vol boeken

Had inderdaad goed gekund :-)JolandaOudshoorn schreef:Misschien is het wel een Afrikaanse bruilofthenriët schreef:Marieke schreef:Je doet toch hopelijk wel meer aan?MarthaMartha schreef:eindelijk een rok en een ketting voor de bruiloft van vrijdag, ben ik zelf ook weer 'aangekleed'.
http://www.roomsforafrica.com/dest/sout ... erberg.jsp
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Nee, de persoon van wie het was is overleden...Tiberius schreef:Is er iemand over aan het stappen op een e-reader?henriët schreef:3 verhuisdozen vol boeken
Tja, dan heb je weinig meer aan al je boeken. Dan telt maar één ding.henriët schreef:Nee, de persoon van wie het was is overleden...Tiberius schreef:Is er iemand over aan het stappen op een e-reader?henriët schreef:3 verhuisdozen vol boeken
- MarthaMartha
en op de morgen van de grote dag blijkt kleine demo niet met zijn hoofd door de opening van het poloshirt te passen......MarthaMartha schreef:Whahahahaah....
allemaal niet zo'n ramp, hij is in makkelijk zittende kleren naar vrienden, is nog niet beter.....