Zita schreef:Het modteam voor het kaartje. Leuk!
En ik bedank het kalf waarmee ze geploegd hebben, want iemand moet mijn adres hebben doorgegeven

Zita schreef:Het modteam voor het kaartje. Leuk!
En ik bedank het kalf waarmee ze geploegd hebben, want iemand moet mijn adres hebben doorgegeven
Nou zeg.Luther schreef:HENRIËT!!!!!!!!!!!!!!
henriët schreef: Nou zeg.
Overigens, gelukkig dat ik dan toch maar een bedankje kreeg.. ondanks een kapotgevallen glas.. en een kapotgetrokken veiligheidssluiting;)Luther schreef:henriët schreef: Nou zeg.
Sja...henriët schreef:Overigens, gelukkig dat ik dan toch maar een bedankje kreeg.. ondanks een kapotgevallen glas.. en een kapotgetrokken veiligheidssluiting;)Luther schreef:henriët schreef: Nou zeg.
Ja inderdaad.Luther schreef:Sja...henriët schreef:Overigens, gelukkig dat ik dan toch maar een bedankje kreeg.. ondanks een kapotgevallen glas.. en een kapotgetrokken veiligheidssluiting;)Luther schreef:henriët schreef: Nou zeg.
mooi beeld van de heiligmaking: we lopen de Heere gedurig voor de voeten, en Hij beleeft met eerbied geen plezier aan ons. Toch ontvangen we de kroon der overwinning.
Jawel hoor! Wees gerust!!henriët schreef:(uhm, maar ik hoop dat jullie wel 'plezier' aan me hebben beleefd.. * lekkere koffie, lekker warme kruik etc etc..
Sja,helaas, ga (voorlopig) geen betaald werk meer doen, ik ben moeder.Luther schreef:Jawel hoor! Wees gerust!!henriët schreef:(uhm, maar ik hoop dat jullie wel 'plezier' aan me hebben beleefd.. * lekkere koffie, lekker warme kruik etc etc..![]()
Je bent aangenomen...
Ah!helma schreef:----de vrouw van Philpot die me verraste met een lieve kaart! Onverwachts maar op zijn (Zijn..) tijd.
huh? Heeft 'ie er twee weken over gedaan? Maar you're welcome, hoor.MarthaMartha schreef:Zita
Nou nee, hij was er al snel, maar ik was druk....Zita schreef:huh? Heeft 'ie er twee weken over gedaan? Maar you're welcome, hoor.MarthaMartha schreef:Zita