Misschien dacht hij dat je waterpLas bedoelde ... Dat verklaart het lekkende kraantje wellicht.Afgewezen schreef:Haha, nee, de handleiding is heel eenvoudig.refo schreef:Kun je bellen als je de handleiding niet meteen snapt.
Maar een lekkend kraantje (dat ze ook gemonteerd hadden) kan ik zelf niet oplossen. Ze hadden de verkeerde tape gebruikt.
Kraantje vervangen.
Wasmachine staat niet recht. Jawel mevrouw, hij staat waterpas.
Mevrouw legt er een balpen op, die rolt naar één kant.
Nee, hij staat niet waterpas. Tjonge, wat slim van die mevrouw.
Wasmachine nu dus wel recht.
Mannen de deur uit. Wat wil het geval, kraantje lekt wéér.
Dus, wordt vervolgd.
Enfin, zo zie je nog eens iemand.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
-
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Sja, zo komen ze wel aan hun uurtje factuurtjes he;)Afgewezen schreef:Haha, nee, de handleiding is heel eenvoudig.refo schreef:Kun je bellen als je de handleiding niet meteen snapt.
Maar een lekkend kraantje (dat ze ook gemonteerd hadden) kan ik zelf niet oplossen. Ze hadden de verkeerde tape gebruikt.
Kraantje vervangen.
Wasmachine staat niet recht. Jawel mevrouw, hij staat waterpas.
Mevrouw legt er een balpen op, die rolt naar één kant.
Nee, hij staat niet waterpas. Tjonge, wat slim van die mevrouw.
Wasmachine nu dus wel recht.
Mannen de deur uit. Wat wil het geval, kraantje lekt wéér.
Dus, wordt vervolgd.
Enfin, zo zie je nog eens iemand.
geef je ze gewoon niet te lekkere koffie, of vinden ze jou niet gewoon te leuk?
dat ze bewust een reden zoeken om steeds terug te kunnen komen:P
- J.C. Philpot
Een prachtig blauw gestreept overhemd, bij de Aldi. Ik heb hem meteen aangestrokken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Met van die roze vlakken op de ellebogen?
let sin never hold true, that Love never broke through.
die zal wel wat goedkoper zijn dan mijn overhemden waren;)J.C. Philpot schreef:Een prachtig blauw gestreept overhemd, bij de Aldi. Ik heb hem meteen aangestrokken.
Bij de Aldi?J.C. Philpot schreef:Een prachtig blauw gestreept overhemd, bij de Aldi. Ik heb hem meteen aangestrokken.
- J.C. Philpot
Inderdaad bij de Aldi, voor een schappelijk prijsje. Zonder roze vlakken, hoge kragen of dergelijken. Een degelijk overhemd, zoals bij mijn gewoonlijke uitstraling past 

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- MarthaMartha
een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen

heb je er geen 2; dan gaan we samen.
helma schreef:MarthaMartha schreef:een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is dat een combinatie van aantrekken en strijken? ;-)J.C. Philpot schreef:Een prachtig blauw gestreept overhemd, bij de Aldi. Ik heb hem meteen aangestrokken.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
twee brieven :
-een waarin staat vermeld dat mijn uitkering en huurtoeslag NOG langer op de nul-lijn gehouden worden en dus niet gecompenseerd voor inflatie
-een waarin staat vermeld dat mijn huur met 2.3% verhoogd word per ingang van 1 juli
oleee.. weer 10 euro minder per maand te besteden :S
-een waarin staat vermeld dat mijn uitkering en huurtoeslag NOG langer op de nul-lijn gehouden worden en dus niet gecompenseerd voor inflatie
-een waarin staat vermeld dat mijn huur met 2.3% verhoogd word per ingang van 1 juli
oleee.. weer 10 euro minder per maand te besteden :S
Ik bedoelde natuurlijk of je hem meteen had aangetrokken bij de Aldi...J.C. Philpot schreef:Inderdaad bij de Aldi, voor een schappelijk prijsje. Zonder roze vlakken, hoge kragen of dergelijken. Een degelijk overhemd, zoals bij mijn gewoonlijke uitstraling past

- MarthaMartha
Hoogvliet... een eurootje maar... roep maar als je 'm hebt, spreken we af.helma schreef:MarthaMartha schreef:een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen![]()
5 uur 's morgens?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik merk het al weer, de gezusters in het kwaad hebben elkaar weer ontdekt.MarthaMartha schreef:Hoogvliet... een eurootje maar... roep maar als je 'm hebt, spreken we af.helma schreef:MarthaMartha schreef:een koninginnedagtoeter... speciaal om een belofte aan huize-auto na te kunnen komen![]()
5 uur 's morgens?
ik zal mijn voorzorgsmaatregelen treffen.