Zo, hebben ze er twee nodig?Gijs83 schreef: ...er vanavond in de OGGN van Rouveen gestemd gaat worden of ze dhr.R.Bakker en dhr.A.F.R.v/d Veen gaan beroepen?
Wist je dat........[5]
Re: Wist je dat........[5]
~~Soli Deo Gloria~~
Nodig misschien wel, maar ze kunnen één van de twee kiezen....Hendrikus schreef:Zo, hebben ze er twee nodig?Gijs83 schreef: ...er vanavond in de OGGN van Rouveen gestemd gaat worden of ze dhr.R.Bakker en dhr.A.F.R.v/d Veen gaan beroepen?
Het kabinet gevallen is... 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik zojuist op de RO hoorde dat het weer op koninginnedagmorgen goed lijkt te zijn, 20 graden, zonnig. ' s middags regen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jammer dat de regen zo laat begint.henriët schreef:Ik zojuist op de RO hoorde dat het weer op koninginnedagmorgen goed lijkt te zijn, 20 graden, zonnig. ' s middags regen..

Nou zeg?? Hoezo dat dan?Tiberius schreef:Jammer dat de regen zo laat begint.henriët schreef:Ik zojuist op de RO hoorde dat het weer op koninginnedagmorgen goed lijkt te zijn, 20 graden, zonnig. ' s middags regen..
Heerlijk toch voor al die scholen die spelletjesochtend hebben en ook voor de koningin als ze niet door de regen hoeft te lopen.
's middags is de koningin hier.....
Ze heeft personeel om haar paraplu vast tehouden hoorhenriët schreef:Nou zeg?? Hoezo dat dan?Tiberius schreef:Jammer dat de regen zo laat begint.henriët schreef:Ik zojuist op de RO hoorde dat het weer op koninginnedagmorgen goed lijkt te zijn, 20 graden, zonnig. ' s middags regen..
Heerlijk toch voor al die scholen die spelletjesochtend hebben en ook voor de koningin als ze niet door de regen hoeft te lopen.

Dat het dan maar vooral daar regend en niet hier:P een vrijmarkt met regen.. loopt al snel in het water.. terwijl het juist zo leuk is al die kleine kinderen met hun kleedjes...Mister schreef:Ze heeft personeel om haar paraplu vast tehouden hoorhenriët schreef:Nou zeg?? Hoezo dat dan?Tiberius schreef:Jammer dat de regen zo laat begint.henriët schreef:Ik zojuist op de RO hoorde dat het weer op koninginnedagmorgen goed lijkt te zijn, 20 graden, zonnig. ' s middags regen..
(al zijn ze tegenwoordig wel hebberiger geworden, tegenwoordig niet meer tevreden met kwartjes, nee ze willen meteen twee euro hebben:P)
- MarthaMartha
Heerlijk, ik hoop dat die regen pas de volgende dag komt....
's morgens de aubade, daarna kijken of we de koningin kunnen spotten, 's middags naar de taptoe en het liefst 's avonds laat ook nog naar de vuurwerkshow.... zo zijn de plannen tenminste....
's morgens de aubade, daarna kijken of we de koningin kunnen spotten, 's middags naar de taptoe en het liefst 's avonds laat ook nog naar de vuurwerkshow.... zo zijn de plannen tenminste....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mijn zusje en ik op dezelfde dag zijn uitgerekend.............
eind oktober
eind oktober
Gefeliciteerd!!henriët schreef:Mijn zusje en ik op dezelfde dag zijn uitgerekend.............
eind oktober
Ik begreep al zoiets, n.a.v. je berichtje over het zwemmen met je kindjes en de dubbele felicitatie van Tiberiushenriët schreef:Mijn zusje en ik op dezelfde dag zijn uitgerekend.............
eind oktober

Hartelijk gefeliciteerd en ik wens je een zorgeloze zwangerschap!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk. Geniet ervan!henriët schreef:Mijn zusje en ik op dezelfde dag zijn uitgerekend.............
eind oktober
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Mijn klas voor meer dan de helft gehalveerd is?? Van 24 naar 10.
Ik weet, mijn Verlosser leeft