Zou hij wel bestaan...??Afgewezen schreef:Jean, gefeliciteerd, maar ik zie je nooit.
Gefelie [2]
Re: Gefelie
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ook namens ons !Luther schreef:Van harte gefeliciteerd!!!!!
![]()
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik denk het wel; er zijn wel wat aanwijzingen in die richting.Luther schreef:Zou hij wel bestaan...??Afgewezen schreef:Jean, gefeliciteerd, maar ik zie je nooit.
Dus: ook van harte gefeliciteerd!!
Toch leest hij dagelijks mee, en werkt hij achter de schermen zeg maar.Afgewezen schreef:Jean, gefeliciteerd, maar ik zie je nooit.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
StAndrews is vandaag jarig, 21. Grappig.
Wat vind je precies grappig? Dat hij jarig is of dat hij 21 is?Erasmiaan schreef:StAndrews is vandaag jarig, 21. Grappig.
Fijne verjaardag StAndrews !
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Had gedacht dat hij al veel ouder was.
Van harte Lassie!!
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
parel schreef:Van harte Lassie!!
- JolandaOudshoorn
- Oude-Waarheid
JolandaOudshoorn schreef:Lassie, ook via RF: van harte!
parel schreef:Van harte Lassie!!
Mister schreef:parel schreef:Van harte Lassie!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Schemerlichtje
En ook van mij...henriët schreef:Mister schreef:parel schreef:Van harte Lassie!!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)