Soms wel - soms niet.Luther schreef:Ik vind het niet mooi, maar goed, dat is weer wat anders.
Maar dat kan geen criterium zijn.
Soms wel - soms niet.Luther schreef:Ik vind het niet mooi, maar goed, dat is weer wat anders.
Inderdaad, dus dat is voor mij geen halszaak.Tiberius schreef:Soms wel - soms niet.Luther schreef:Ik vind het niet mooi, maar goed, dat is weer wat anders.
Maar dat kan geen criterium zijn.
refo schreef:Dat haar ligging allang zo was dat ze leggings niet als mannenkleding zag.
Maar door de ligging van Luther tot gisteren heeft ze leggings laten liggen.
Ze had ze wel eens zien liggen in de winkel en bekeken, maar steeds teruggelegd.
Dat terugleggen is nu niet meer nodig, aangezien de ligging van Luther inzake leggings is gewijzigd.
Gelukkig is een ligging niet hetzelfde als principe. Die laatste wijzigen niet.
Maar vanuit een bepaalde ligging kun je je af en toe draaien en dan je weer wat prettiger neerleggen.
Luther schreef:Inderdaad, dus dat is voor mij geen halszaak.
Ik zal maar niet vragen of je het uit wilt leggen.MarthaMartha schreef:refo schreef:Dat haar ligging allang zo was dat ze leggings niet als mannenkleding zag.
Ze had ze wel eens zien liggen in de winkel en bekeken, maar steeds teruggelegd.
Dat terugleggen is nu niet meer nodig, aangezien de ligging van Luther inzake leggings is gewijzigd.
Maar vanuit een bepaalde ligging kun je je af en toe draaien en dan je weer wat prettiger neerleggen.![]()
daar leg ik me zonder legging of ligging bij neer.
Beetje hoog opgetrokken.GJdeBruijn schreef:Luther schreef:Inderdaad, dus dat is voor mij geen halszaak.
uitleggen van de legging, kun je hem hoog optrekken, wordt het een halszaak...eilander schreef:Ik zal maar niet vragen of je het uit wilt leggen.MarthaMartha schreef:refo schreef:Dat haar ligging allang zo was dat ze leggings niet als mannenkleding zag.
Maar vanuit een bepaalde ligging kun je je af en toe draaien en dan je weer wat prettiger neerleggen.![]()
eilander schreef:Ik zal maar niet vragen of je het uit wilt leggen.MarthaMartha schreef:refo schreef:Dat haar ligging allang zo was dat ze leggings niet als mannenkleding zag.
Mode...?Mister schreef:Misschien verdijnt de legging snel uit het modebeeld...