voor jou lijkt me dat juist best voordelig; je blijft altijd even jongrefo schreef:Voor één keer overslaan vind ik niet zo erg.
Maar ieder jaar 1 april laten vervallen, daar ben ik niet zo voor.

voor jou lijkt me dat juist best voordelig; je blijft altijd even jongrefo schreef:Voor één keer overslaan vind ik niet zo erg.
Maar ieder jaar 1 april laten vervallen, daar ben ik niet zo voor.
Had je nog niet van ons plan gehoord? M&M en ik gaan die dag op oranje stelten lopen. We willen alleen nog vragen of de SGP ze sponsort.Auto schreef:MarthaMartha schreef:een glimp van de koningin op proberen te vangen (dit jaar dan)Tiberius schreef:Vlaggen.refo schreef:Wat doen jullie dan op Koninginnedag?
Vraag demo maar of hij je op wilt tillen .......
Ok, dat wordt geregeld! Dat wil ik zienhelma schreef:Had je nog niet van ons plan gehoord? M&M en ik gaan die dag op oranje stelten lopen. We willen alleen nog vragen of de SGP ze sponsort.Auto schreef:MarthaMartha schreef:een glimp van de koningin op proberen te vangen (dit jaar dan)Tiberius schreef: Vlaggen.
helma schreef:Had je nog niet van ons plan gehoord? M&M en ik gaan die dag op oranje stelten lopen. We willen alleen nog vragen of de SGP ze sponsort.Auto schreef:MarthaMartha schreef: een glimp van de koningin op proberen te vangen (dit jaar dan)