Hendrikus schreef:-DIA- schreef:Bijkomen van de boodschap die ik vanmorgen kreeg:
Geen plaats meer bij Albert Heijn...
Commercieel gezien goed, maar de menselijke kant vind ik minder uit de verf komen.
Het is een feit, ik kan minder presteren.
Ik had het min of meer zien aankomen, maar de klap is nu toch enorm hard...
Tjonge... Sterkte!
Begrijp het niet zo goed. Er lopen daar toch wel meer mensen van wie de productiviteit wat lager ligt. Ik vond het altijd juist positief dat ze voor hen toch een plek hebben bij de Appie. Waarom dan voor jou niet meer?
Waarom? Ja als je me de laatste tijd in de winkel hebt gezien wellicht gemerkt dat ik niet meer echt kon? Als bij wijze van spreken een klant vroeg, terwijl ik bij de koekjes bezig ben, waar staat de Melba Toast, of Merci bonbons... Dan loop ik normaal gesproken altijd met de klant mee, en wijs ze de weg naar het betreffende procuct. Nu werd het stukje lopen van de koekjes naar de snoep-nootjes-taost-hoek me zelfs teveel, ik kon het niet meer aan. En je kunt ook moeilijk de badge van je jas halen of daarop zetten:
Ik kan u niet helpen! . Er staat nu eenmaal
Kan ik u helpen? En je weet, een blauw jasje bij AH werkt op de klant als een stier op een rode doek. En klanten blijven vragen, soms bij 4 tegelijk vooral op vrijdag! In feite ben ik opgebrand....
Over eventueel vrijwilligerswerk wordt wel nagedacht, als ik nog weer wat hetstellen mag, Maar een vast dienstverband zit er niet meer in...