Dat is nog niet zo heel lang geleden hoorrefo schreef:Vroeger zocht men eerst woonruimte en dan een trouwdatum. Dat had toch zo z'n voordelen.henriët schreef:Ik ben ook bang dat t moeilijk is, maar de vraag neerleggen bij zoveel mogelijk mensen kan iets ongedachts teweegbrengen.dennis schreef:Ik weet dat sommige christelijke studentenverenigingen (ook) op woongebied soms iets voor leden kunnen betekenen.henriët schreef:Ik meezoek met een jong (studenten) stel dat van de zomer hoopt te trouwen naar woonruimte in Utrecht of omgeving.
Ik me afvroeg of onder onze forummen iemand iets weet,
(ik weet ook dat woonruimte in Utrecht niet gemakkelijk te vinden is)
Wist je dat........[5]
Re: Wist je dat........[5]
Mh,Lourens schreef:Slagroom met een stukje appeltaart lijkt me ook lekkerhenriët schreef:Ik zin heb in appeltaart!
Mèt slagroom!
Er liggen ook nog marsen in de vriezer... Ook lekker...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik weet inmiddels nog wel een adresje waar je dat kan krijgen.Lourens schreef:Slagroom met een stukje appeltaart lijkt me ook lekkerhenriët schreef:Ik zin heb in appeltaart!
Mèt slagroom!
Ah mooi, vergeet morgenochtend niet daar eerst langs te gaan en zodoende met appelgebak aan te komen:)Auto schreef:Ik weet inmiddels nog wel een adresje waar je dat kan krijgen.Lourens schreef:Slagroom met een stukje appeltaart lijkt me ook lekkerhenriët schreef:Ik zin heb in appeltaart!
Mèt slagroom!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
....... dit is voor Lourens bedoeld. Er zijn 2 oude mensen die zich Lourens herinnerden toen hij zijn rijbewijs had gehaaldhenriët schreef:Ah mooi, vergeet morgenochtend niet daar eerst langs te gaan en zodoende met appelgebak aan te komen:)Auto schreef:Ik weet inmiddels nog wel een adresje waar je dat kan krijgen.Lourens schreef:Slagroom met een stukje appeltaart lijkt me ook lekkerhenriët schreef:Ik zin heb in appeltaart!
Mèt slagroom!
Oh, sorry !
T is bedtijd zeg maar;)
Enfin, vergeet morgenochtend de appeltaart niet;):)
T is bedtijd zeg maar;)
Enfin, vergeet morgenochtend de appeltaart niet;):)
Hahahaha, leuk om te horen.Auto schreef:
....... dit is voor Lourens bedoeld. Er zijn 2 oude mensen die zich Lourens herinnerden toen hij zijn rijbewijs had gehaald
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
..... mooi huis gezien op funda
... zou toch mooi zijn als er nu eindelijk eens kopers voor ons huis kwamen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik weet ook een heel mooi huis op funda...MarthaMartha schreef:..... mooi huis gezien op funda![]()
- MarthaMartha
Ja staat van alles natuurlijkAfgewezen schreef:Ik weet ook een heel mooi huis op funda...MarthaMartha schreef:..... mooi huis gezien op funda![]()
MarthaMartha schreef:..... mooi huis gezien op funda![]()
beetje in de buurt?
- MarthaMartha
yep, nog dichterbij dan nu.... (3 minuutjes lopen ofzo)helma schreef:MarthaMartha schreef:..... mooi huis gezien op funda![]()
beetje in de buurt?
- MarthaMartha
bidden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:MarthaMartha schreef:..... mooi huis gezien op funda![]()
beetje in de buurt?
MarthaMartha schreef:yep, nog dichterbij dan nu.... (3 minuutjes lopen ofzo)helma schreef:MarthaMartha schreef:..... mooi huis gezien op funda![]()
beetje in de buurt?
Mijn schoonzuster en ik ons belrecord verbraken vandaag...
Het nu 3 uur bedraagt.
Onze huizen ondertussen glimmend schoon zijn, wassen gestreken en gevouwen.
Telefoon eigenlijk best praktisch is.
Het nu 3 uur bedraagt.
Onze huizen ondertussen glimmend schoon zijn, wassen gestreken en gevouwen.
Telefoon eigenlijk best praktisch is.