Afgewezen schreef:![]()
![]()
![]()

Afgewezen schreef:![]()
![]()
![]()
Offeranden des geklanks, deel 1.-DIA- schreef:Wie weet in welk boek ik deze preek van ds. J. van Haaren kan vinden
LUKAS 1 vers 43
En van waar komt mij dit, dat de moeder mijns Heeren tot mij komt?
Dominee van Haaren had als thema boven de preek:
DE UITROEP VAN ELIZABETH BIJ DE KOMST VAN MARIA
Dit uitroepen tekekent:
a. Een verwondering
b. Blijdschap
c. Ootmoet
Hartelijk dank! Weet je misschien ook of het boek nog te koop is?Tiberius schreef:Offeranden des geklanks, deel 1.-DIA- schreef:Wie weet in welk boek ik deze preek van ds. J. van Haaren kan vinden
LUKAS 1 vers 43
Dit uitroepen tekekent:
a. Een verwondering
b. Blijdschap
c. Ootmoet
Offeranden des geklanks / 1 - 10 predikaties. Auteur: Haaren, J. van. Bestel hier op lezen.nu: binnen 48 uur in huis! Prijs slechts: € 13,50. Lezen.nu on-DIA- schreef:Hartelijk dank! Weet je misschien ook of het boek nog te koop is?Tiberius schreef:Offeranden des geklanks, deel 1.-DIA- schreef:Wie weet in welk boek ik deze preek van ds. J. van Haaren kan vinden
LUKAS 1 vers 43
Dit uitroepen tekekent:
a. Een verwondering
b. Blijdschap
c. Ootmoet
Ik heb hem staan, maar wil hem eerlijk gezegd niet kwijt ...-DIA- schreef:Hartelijk dank! Weet je misschien ook of het boek nog te koop is?Tiberius schreef:Offeranden des geklanks, deel 1.-DIA- schreef:Wie weet in welk boek ik deze preek van ds. J. van Haaren kan vinden
LUKAS 1 vers 43
Dit uitroepen tekekent:
a. Een verwondering
b. Blijdschap
c. Ootmoet
Het gaat me om de genoemde preek, die zou ik wel heel graag nog eens horen, of nalezen zou ook goed zijn.dennis schreef:Ik heb hem staan, maar wil hem eerlijk gezegd niet kwijt ...-DIA- schreef:Hartelijk dank! Weet je misschien ook of het boek nog te koop is?Tiberius schreef:Offeranden des geklanks, deel 1.-DIA- schreef:Wie weet in welk boek ik deze preek van ds. J. van Haaren kan vinden
LUKAS 1 vers 43
Dit uitroepen tekekent:
a. Een verwondering
b. Blijdschap
c. Ootmoet
Maar mocht je er niet aan kunnen komen, dan is een kopie misschien wat?
Weet je welk jaar? Ik heb verschillende jaargangen.alias schreef:Eens heb ik in een bijbels dagboekje van Honingdroppels een verhaal gelezen van een vrouw die mocht getuigen dat zij de Koning zou zien in Zijn schoonheid.
Nu weet ik niet meer in welke uitgave het staat.
Is hier iemand die dat verhaal kent?
EInd jaren 80, begin 90.-DIA- schreef:Weet je welk jaar? Ik heb verschillende jaargangen.alias schreef:Eens heb ik in een bijbels dagboekje van Honingdroppels een verhaal gelezen van een vrouw die mocht getuigen dat zij de Koning zou zien in Zijn schoonheid.
Ik heb jaargangen vanaf 1994 hier voor handen,alias schreef:EInd jaren 80, begin 90.-DIA- schreef:Weet je welk jaar? Ik heb verschillende jaargangen.alias schreef:Eens heb ik in een bijbels dagboekje van Honingdroppels een verhaal gelezen van een vrouw die mocht getuigen dat zij de Koning zou zien in Zijn schoonheid.
Voor zover ik het mij kan herinneren was het een uitgave met een gele kaft!-DIA- schreef:Ik heb jaargangen vanaf 1994 hier voor handen,alias schreef:EInd jaren 80, begin 90.-DIA- schreef:Weet je welk jaar? Ik heb verschillende jaargangen.alias schreef:Eens heb ik in een bijbels dagboekje van Honingdroppels een verhaal gelezen van een vrouw die mocht getuigen dat zij de Koning zou zien in Zijn schoonheid.
oudere zitten waarschijnlijk nog ergens in een doos,
maar ik weet het niet met zekerheid, dan zou
ik alle verhuisdozen open moeten malen....