Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Niet ik, maar de kinderen van groep 8 hebben de eerste CITO-toets-dag.
- MarthaMartha
Na een nacht met ons nachtspook te hebben doorgebracht niet zoveel vandaag.
Vanmorgen heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bijgekletst met Helma.
Koffie gezet voor lourens als kersverse opa (ja hij straalt)... dat was ook gezellig.
En nu ligt klein aapje op bed en kruip ik er zo ook in.
Verder: proberen de gezelligheid op rf weer wat aan te wakkeren ('t is zo'n dooie boel)
en verder: proberen niet te denken aan alles wat ik nog moet doen
Vanmorgen heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bijgekletst met Helma.
Koffie gezet voor lourens als kersverse opa (ja hij straalt)... dat was ook gezellig.
En nu ligt klein aapje op bed en kruip ik er zo ook in.
Verder: proberen de gezelligheid op rf weer wat aan te wakkeren ('t is zo'n dooie boel)
en verder: proberen niet te denken aan alles wat ik nog moet doen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En vandaag de laatste. Wat waren ze blij. En ik erbij.refo schreef:Niet ik, maar de kinderen van groep 8 hebben de eerste CITO-toets-dag.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Vandaag (en de rest van de week ook al) heb ik heel veel tijd wachtend doorgebracht op stations, plannen smedend om de NS te gronde te richten en iedere keer als die omroepdame kweelde dat het de komende dagen blijft vriezen en de NS dus minder treinen kan inzetten witheet van woede en ergernis wordend. Dat laatste was gezien de temperaturen best wel fijn. En ik lees zo wel veel boeken, da's ook weer prettig.
Dat is nog eens van de nood een deugd maken. Als je met het ov reist, moet je eigenlijk overal op voorbereid zijn..
Ik heb in elk geval altijd een boek bij me. Maar met deze kou is wachten op die stations bepaald geen pretje.
Ik heb in elk geval altijd een boek bij me. Maar met deze kou is wachten op die stations bepaald geen pretje.
let sin never hold true, that Love never broke through.
Gewerkt in het oosten van de provincie.
Heerlijk om koffie- en lunchadressen te hebben.
Vooral als de lunch bestaat uit een heerlijk stuk taart.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Gewerkt in het oosten van de provincie.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nu eerst maar even koffie en een broodje. En dan bellen om te horen waar ze me heen sturen vandaag.
Vanmiddag hele middag in fotostudio.
En vanavond.... naar mijn kleindochter. Heb haar al 2 dagen niet gezien.
Vanmiddag hele middag in fotostudio.
En vanavond.... naar mijn kleindochter. Heb haar al 2 dagen niet gezien.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vandaag Bruiloft 

Ik loop wel vaker een beetje achter, vandaar dat we vandaag warmetruiendag hebben, in plaats van vorige week. En in die warme trui hopen we op een spoedige komst van de verwarmingsmonteur.
Ik vraag me af hoe lang het duurde voordat de ballon balanceerde op het takje van de boom. Heb je daar lang op moeten wachten of kwam het net zo uit?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Nu boodschappen doen, straks even op verjaardagsvisite en vanavond een vergadering.
Tussendoor proberen om het een en ander voor school te doen, vriendinnetje van dochter komt gezellig en mijn jongste heeft haar eerste juffen/indianenfeest op school.
Wel rustig aan blijven doen, ben er achter gekomen dat 20 km schaatsen niet bevoorderlijk is voor je bekken.
Tussendoor proberen om het een en ander voor school te doen, vriendinnetje van dochter komt gezellig en mijn jongste heeft haar eerste juffen/indianenfeest op school.
Wel rustig aan blijven doen, ben er achter gekomen dat 20 km schaatsen niet bevoorderlijk is voor je bekken.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nou, dat heeft inderdaad wel even geduurd

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Plan gewijzigd: we gaan vanmiddag boodschappen doenJolandaOudshoorn schreef:Nu boodschappen doen, straks even op verjaardagsvisite en vanavond een vergadering.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Al het beddengoed in de was, wisseling van mensen op de bedden
Swee ophalen bij t station, de kids heel stil houden voor Vlindertje, die de nacht ingaat vannacht, en koffie zetten voor memento, die nog heerlijk ligt uit te slapen:)
En verder heb ik vandaag als doel.. de keukenkastjes, en de kinderpuzzel-speelgoed-knutselkast..
Nou, ik denk dat de dag dan weer een eindje voorbij zal zijn.

Swee ophalen bij t station, de kids heel stil houden voor Vlindertje, die de nacht ingaat vannacht, en koffie zetten voor memento, die nog heerlijk ligt uit te slapen:)
En verder heb ik vandaag als doel.. de keukenkastjes, en de kinderpuzzel-speelgoed-knutselkast..
Nou, ik denk dat de dag dan weer een eindje voorbij zal zijn.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....