Zijn dat die pannensetjes van honderden euro's??MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?
Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
- MarthaMartha
duizenden...Mister schreef:Zijn dat die pannensetjes van honderden euro's??MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sja, als je je geld er aan uit wil geven... Ik houd je niet tegenMarthaMartha schreef:duizenden...Mister schreef:Zijn dat die pannensetjes van honderden euro's??MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?

- Bert Mulder
- Contacteer:
Waarom will je pannen koken?MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
-
Bert Mulder schreef:Waarom will je pannen koken?MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?

http://huis-inrichting.marktplaats.nl/k ... -koop.htmlMarthaMartha schreef:duizenden...Mister schreef:Zijn dat die pannensetjes van honderden euro's??MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?
http://woninginrichting.tweedehands.net ... delig.html
- MarthaMartha
Mister schreef:Sja, als je je geld er aan uit wil geven... Ik houd je niet tegenMarthaMartha schreef:duizenden...Mister schreef:Zijn dat die pannensetjes van honderden euro's??MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?

Kijk wel uit of je de echte koopt....Ze hebben ons 'neppers' aangesmeerd...En eh wat ik er over gehoord heb; het is enorm wennen, de manier van koken, en veel mensen koken toch weer op de 'ouderwetse' manier, ipv zonder vocht e.d.MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
Ja, anderen willen nooit meer anders...*girly* schreef:Kijk wel uit of je de echte koopt....Ze hebben ons 'neppers' aangesmeerd...En eh wat ik er over gehoord heb; het is enorm wennen, de manier van koken, en veel mensen koken toch weer op de 'ouderwetse' manier, ipv zonder vocht e.d.MarthaMartha schreef:Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?
Er zijn idd aardig wat neppers in omloop, ook op marktplaats...
de echte zijn wel herkenbaar aan de onderkant.
Ik weet het nog niet, zal ze nooit nieuw kopen, maar dan via marktplaats ofzo.
We hebben een proeverij gehad, ik was enorm sceptisch... maar het is een feit dat je eten echt veel en veel meer smaak heeft.
Oooh pannen....
Sja, laat je niet inpakken hoor....
Sja, laat je niet inpakken hoor....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Haaaaaaaaaaaaaa.... om precies 8 over 4 was het zo warm dat de leiding naar de stortbak van de wc weer genoeg ontdooid was om water erheen te vervoeren.... Die nostalgische emmer had ook wel wat, maar met morgen een hoop visite is het toch wel fijn als ie het gewoon doet.... (en nu maar hopen dat ie vannacht niet opnieuw vastvriest
)

het is weer bijna volle maan! En daar moet de gemiddelde vrouw zich op voorbereiden, dus:
ik heb chocola..
Ik heb ijs..
ik heb lasagne..
goede wijn..
een huilfilm..
irrationele emo buien..
en ik heb 2 pukkels.
Ik ben dr helemaal klaar voor!
ik heb chocola..
Ik heb ijs..
ik heb lasagne..
goede wijn..
een huilfilm..
irrationele emo buien..
en ik heb 2 pukkels.

"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
irmo schreef:het is weer bijna volle maan! En daar moet de gemiddelde vrouw zich op voorbereiden, dus:
ik heb chocola..
Ik heb ijs..
ik heb lasagne..
goede wijn..
een huilfilm..
irrationele emo buien..
en ik heb 2 pukkels.

wacht even, dat snap ik niet?
wat heeft dit alles met volle maan en de gemiddelde vrouw te maken??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Gewoon, dat bij de meeste vrouwen de cyclus zich afstemt op de maanstand....henriët schreef:irmo schreef:het is weer bijna volle maan! En daar moet de gemiddelde vrouw zich op voorbereiden, dus:
ik heb chocola..
Ik heb ijs..
ik heb lasagne..
goede wijn..
een huilfilm..
irrationele emo buien..
en ik heb 2 pukkels.
Ik ben dr helemaal klaar voor!![]()
(zo komt het ook dat in een gezin met meerdere meiden/vrouwen bijna ieders cyslus gelijk oploopt (ongeveer))
Inderdaad. Daarom doe ik al 2 dagen nix anders dan bankhangen! En ijs eten.MarthaMartha schreef:Gewoon, dat bij de meeste vrouwen de cyclus zich afstemt op de maanstand....henriët schreef:irmo schreef:het is weer bijna volle maan! En daar moet de gemiddelde vrouw zich op voorbereiden, dus:
ik heb chocola..
Ik heb ijs..
ik heb lasagne..
goede wijn..
een huilfilm..
irrationele emo buien..
en ik heb 2 pukkels.
Ik ben dr helemaal klaar voor!![]()
(zo komt het ook dat in een gezin met meerdere meiden/vrouwen bijna ieders cyslus gelijk oploopt (ongeveer))

"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"