Of ze hecht niet zo'n grote waarde aan het aardse slijkLuther schreef:Mag ik uit het feit dat je dit schaart onder kleine ergernissen eruit opmaken dat er weinig tot niets verloren is gegaan?henriët schreef:dat mijn portemonnee kwijt/verloren/gestolen? is...
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Dat hoop ik Marco!Marco schreef:Of ze hecht niet zo'n grote waarde aan het aardse slijkLuther schreef:Mag ik uit het feit dat je dit schaart onder kleine ergernissen eruit opmaken dat er weinig tot niets verloren is gegaan?henriët schreef:dat mijn portemonnee kwijt/verloren/gestolen? is...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
een steeds boller wordend hoofd....
(durf morgenochtend niet in de spiegel te kijken geloof ik)
(durf morgenochtend niet in de spiegel te kijken geloof ik)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een te klein stukje verderop zijn ze al een paar dagen aan het heien. 
- jakobmarin
Welk 'ergeren' bedoel je? Die van de SV of HSV?refo schreef:Een christen moet nu eenmaal wel eens dingen verdragen die hij of zij niet prettig vindt.
Ergernis is niet de juiste grondhouding.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
In dit uitzonderlijke geval adviseer ik NBV.jakobmarin schreef:Welk 'ergeren' bedoel je? Die van de SV of HSV?refo schreef:Een christen moet nu eenmaal wel eens dingen verdragen die hij of zij niet prettig vindt.
refo schreef:In dit uitzonderlijke geval adviseer ik NBV.jakobmarin schreef:Welk 'ergeren' bedoel je? Die van de SV of HSV?refo schreef:Een christen moet nu eenmaal wel eens dingen verdragen die hij of zij niet prettig vindt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...die je binnenkort ook onberijmd kunt gaan zingen: http://kerkmuziek.nu/agenda/details/211 ... mijn-zielqrefo schreef:In dit uitzonderlijke geval adviseer ik NBV.jakobmarin schreef:Welk 'ergeren' bedoel je? Die van de SV of HSV?refo schreef:Een christen moet nu eenmaal wel eens dingen verdragen die hij of zij niet prettig vindt.
~~Soli Deo Gloria~~
Daar zijn we teuge, omdat we er op teuge zijn.Hendrikus schreef:...die je binnenkort ook onberijmd kunt gaan zingen: http://kerkmuziek.nu/agenda/details/211 ... mijn-zielqrefo schreef:In dit uitzonderlijke geval adviseer ik NBV.jakobmarin schreef:Welk 'ergeren' bedoel je? Die van de SV of HSV?refo schreef:Een christen moet nu eenmaal wel eens dingen verdragen die hij of zij niet prettig vindt.
Tjonge, die refo! Hij valt me toch niet teuge!refo schreef:Daar zijn we teuge, omdat we er op teuge zijn.Hendrikus schreef:...die je binnenkort ook onberijmd kunt gaan zingen: http://kerkmuziek.nu/agenda/details/211 ... mijn-zielqrefo schreef:
In dit uitzonderlijke geval adviseer ik NBV.
(ja, ja de laatste quotes zijn ironisch bedoeld
Gewoon Gospel FM op volume 20 (of iets dergelijks) ertenin zetten?:PErasmiaan schreef:- een nieuwe kamer op het werk waar mijn nieuwe collega niet zonder radio wil werken. Op verzoek de radio zachter gezet, maar inmiddels is het weer op het oude niveau volgens mij...
- Studio Brussel, heel de dag jankende gitaren...
- iemand tips?
maar zonder dollen,
in een dergelijk probleem beken ik dat ik wel eens radio's/computerspeakertjes gesaboteerd heb aan het einde van een werkdag;)
Bijkomend voordeel was dat daardoor de stop doorsloeg op die groep toen hij hem weer aanzette, gevolg : 6 mensen een half uur werk kwijt.
(en baas verbood dus meteen een nieuwe radio neer te zetten)
Maar gewoon oordopjes of een MP3-speler (met hele noten MP3 erop) aanschaffen kan ook natuurlijk.
Nee, da's niet goed voor je oren (die hele noten, welteverstaan)TAF schreef:Maar gewoon oordopjes of een MP3-speler (met hele noten MP3 erop) aanschaffen kan ook natuurlijk.
~~Soli Deo Gloria~~
Even over die noten, ik zat van de week een preek te luisteren van een gemeente waar ze ritmisch zingen. Toch is dat wel mooier en zingt het fijner.Hendrikus schreef:Nee, da's niet goed voor je oren (die hele noten, welteverstaan)TAF schreef:Maar gewoon oordopjes of een MP3-speler (met hele noten MP3 erop) aanschaffen kan ook natuurlijk.
Ach ja.
Geen 'Vind ik leuk'-knophenriët schreef:Even over die noten, ik zat van de week een preek te luisteren van een gemeente waar ze ritmisch zingen. Toch is dat wel mooier en zingt het fijner.Hendrikus schreef:Nee, da's niet goed voor je oren (die hele noten, welteverstaan)TAF schreef:Maar gewoon oordopjes of een MP3-speler (met hele noten MP3 erop) aanschaffen kan ook natuurlijk.
Ach ja.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
we kunnen deze ervoor gebruiken?!Lourens schreef:Geen 'Vind ik leuk'-knophenriët schreef:Even over die noten, ik zat van de week een preek te luisteren van een gemeente waar ze ritmisch zingen. Toch is dat wel mooier en zingt het fijner.Hendrikus schreef:Nee, da's niet goed voor je oren (die hele noten, welteverstaan)TAF schreef:Maar gewoon oordopjes of een MP3-speler (met hele noten MP3 erop) aanschaffen kan ook natuurlijk.
Ach ja.