Nee, dat weet DIA niet zelf het besteHendrikus schreef:ik zeg: nee!Bonny schreef:Dat weet DIA zelf het beste.caprice schreef: De vraag is dan of je het echt verdient om minder te krijgen.
OF
Nee, DIA verdient het niet om minder te krijgen
??
Nee, dat weet DIA niet zelf het besteHendrikus schreef:ik zeg: nee!Bonny schreef:Dat weet DIA zelf het beste.caprice schreef: De vraag is dan of je het echt verdient om minder te krijgen.
Dat laatste. Ik heb het gisteren nog weer met eigen ogen gezien hoe hard die jongen werkt!Bonny schreef:Nee, dat weet DIA niet zelf het besteHendrikus schreef:ik zeg: nee!Bonny schreef:Dat weet DIA zelf het beste.caprice schreef: De vraag is dan of je het echt verdient om minder te krijgen.
OF
Nee, DIA verdient het niet om minder te krijgen
??
Dat zei mijn opa ook altijd...Schemerlichtje schreef:...het misschien vreemd klinkt maar een rouwdienst soms beter kan zijn dan een trouwdienst!
Ik wil geen opschudding. Als het de mensen die over mij gesteld zijn goeddunkt, kun je beter daar niet tegenin gaanHendrikus schreef: Dat laatste. Ik heb het gisteren nog weer met eigen ogen gezien hoe hard die jongen werkt!
De planning klopt NOOIT. Maar dat ligt niet aan jou!-DIA- schreef:En wordt de planning dus niet gehaald. En de planning voor 1 persoon aanpassen zal erg moeilijk gaan denk ik.
Weet ik.Hendrikus schreef:De planning klopt NOOIT. Maar dat ligt niet aan jou!-DIA- schreef:En wordt de planning dus niet gehaald. En de planning voor 1 persoon aanpassen zal erg moeilijk gaan denk ik.
Wat ben jij vroeg wakker!!!!! niet normaal!caprice schreef:Ik raad je aan om je vraag eens neer te leggen bij de RMU (http://www.rmu.org)
O , je bent net als mijn jongste broer! Ik bid dat je alle steun krijgt die je nodig hebt!!-DIA- schreef:Ik wil geen opschudding. Als het de mensen die over mij gesteld zijn goeddunkt, kun je beter daar niet tegenin gaanHendrikus schreef: Dat laatste. Ik heb het gisteren nog weer met eigen ogen gezien hoe hard die jongen werkt!
Ik bedoel dan ook weer niet lijdelijk alles over je heen laten komen, maar zorg er wel voor dat niemand om mij
harde woorden zou gebruiken. Ik leg het nog even een iemand voor, die mogelijk nog even contact met
de baas opneemt. Maar ik denk dat er weinig aan te veranderen is. Het is loon naar prestatie, uren, snelheid,
dat telt meer dan netheid. De uren moeten gehaald worden, en dan wordt zelfs wel op seconden gekeken.
Bij de kassa wordt ook van ieder precies het aantal aanslagen geregistreerd, en dan komt er elke week weer
uit wie het snelste was... Als lichamelijk niet meer zo snel kan en meer uren nodig hebt als het kader gepland heeft
dan wordt dat niet uitbetaalt, zo eenvoudig ligt dat in feite.
Het geplande moet dus in een de berekekende tijd gebeurd zijn. Doe je er langer over, dan verliezen dus op geplande
uren. En wordt de planning dus niet gehaald. En de planning voor 1 persoon aanpassen zal erg moeilijk gaan denk ik.
Morgenmiddag heb ik een kort gesprekje met de baas, maar denk dat toch er weinig zal veranden.Margriet schreef:O , je bent net als mijn jongste broer! Ik bid dat je alle steun krijgt die je nodig hebt!!-DIA- schreef:Ik wil geen opschudding. Als het de mensen die over mij gesteld zijn goeddunkt, kun je beter daar niet tegenin gaanHendrikus schreef: Dat laatste. Ik heb het gisteren nog weer met eigen ogen gezien hoe hard die jongen werkt!
Ik bedoel dan ook weer niet lijdelijk alles over je heen laten komen, maar zorg er wel voor dat niemand om mij
harde woorden zou gebruiken. Ik leg het nog even een iemand voor, die mogelijk nog even contact met
de baas opneemt. Maar ik denk dat er weinig aan te veranderen is. Het is loon naar prestatie, uren, snelheid,
dat telt meer dan netheid. De uren moeten gehaald worden, en dan wordt zelfs wel op seconden gekeken.
Bij de kassa wordt ook van ieder precies het aantal aanslagen geregistreerd, en dan komt er elke week weer
uit wie het snelste was... Als lichamelijk niet meer zo snel kan en meer uren nodig hebt als het kader gepland heeft
Het geplande moet dus in een de berekekende tijd gebeurd zijn. Doe je er langer over, dan verliezen dus op geplande
uren. En wordt de planning dus niet gehaald. En de planning voor 1 persoon aanpassen zal erg moeilijk gaan denk ik.
Wat bedoel je met 'netheid'? Als je netter werkt dan van je gevraagd wordt dan moet je daar vandaag nog mee ophouden.-DIA- schreef:Ik wil geen opschudding. Als het de mensen die over mij gesteld zijn goeddunkt, kun je beter daar niet tegenin gaanHendrikus schreef: Dat laatste. Ik heb het gisteren nog weer met eigen ogen gezien hoe hard die jongen werkt!
Dat was het ook niet. Ik had last van hoesten en benauwdheid, en ben even tot rust gekomen met een kop rooibosthee. Daarna heb ik nog een uur geslapen.ber10e schreef:Wat ben jij vroeg wakker!!!!! niet normaal!caprice schreef:Ik raad je aan om je vraag eens neer te leggen bij de RMU (http://www.rmu.org)