Benieuwd hoe de nopjes jou staan.helma schreef:op jassenjacht...was lastiger dan ik dacht.
(mijn eigen jas had het proces in de wasmachine niet doorstaan....)
heel wat jassen gepast en gekeurd.
Eindelijk geslaagd
1 jas van 200 euro afgeprijsd voor 19.... (voor netjes)
1 jas van 90 euro afgeprijsd voor 5.....
Ben nu helemaal in m'n nopjes.
Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
IJskoud met een deken om me heen zitten breien.
Blij zijn om weer een beetje normaal te kunnen zitten.
Bedenken of en waaraan ik de feestdageneditieboekenbon zal besteden.
Blij zijn om weer een beetje normaal te kunnen zitten.
Bedenken of en waaraan ik de feestdageneditieboekenbon zal besteden.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
Straks met de kinderen naar de Lek kijken en verder de ontwikkelingen volgen met betrekking tot het hoog water.
Wel leuk: water en Nederland is nu net een van de onderwerpen die ik moet leren voor de komende tentamens.
Zijn er overigens nog forummers die last hebben van het hoge water of de storm?
Wel leuk: water en Nederland is nu net een van de onderwerpen die ik moet leren voor de komende tentamens.
Zijn er overigens nog forummers die last hebben van het hoge water of de storm?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
IK begreep dat er in Groningen behoorlijke zorgen zijn. Er zijn mensen geëvacueerd en er wordt gevreesd voor een dijkdoorbraak. Ook moet er mogelijk een museum ontruimd worden ivm hoog water.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Fijn! Leuk!Mister schreef:En dus zal ik dat nu nog even doenMister schreef:Ik zal het hier getrouwelijk vermelden
Dame in kwestie wilde graag naar het geldmuseum. Dus hebben we dat gedaan. Was een leuk museum. Wel jammer (maar te verwachten) dat meer mensen op het idee waren gekomen om vandaag te gaan. Daarna nog naar de zee (Scheveningen) geweest. Prachtig bij dit weer! Geslaagde dag dus!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?
Nieuwjaarsbijeenkomst hier thuis voor familie. Vijfenveertig man op de koffie en de borrel. Daarna nog acht eters. En nu ben ik het goed zat.
'k Heb nog een ouderwetse telefoon...BJD schreef:vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wat is dat?BJD schreef:vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ongezellig scrabbelen.Luther schreef:Wat is dat?BJD schreef:vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?
Leukkkkkkkkkk!BJD schreef:vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?
Heerlijk, een leuk spelletje doen en niet gebonden aan tijd, niet eindeloos wachten en zenuwachtig worden als anderen op je moeten wachten, wat wil je nog meer...Zita schreef:Ongezellig scrabbelen.Luther schreef:Wat is dat?BJD schreef:vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?

juist helemaal geweldig!Zita schreef:Ongezellig scrabbelen.Luther schreef:Wat is dat?BJD schreef:vanavond een avondje wordfeuden.. liefhebbers?
Is heel rf gaan wordfeuden? Heb al een tijdje 'connection error' in beeld... En ja, m'n eigen internet verbinding werkt als een trein.

Ik snap jullie niet??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....