Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Wie weet er een leuk museum (straal 40 km om Utrecht) voor een meisje van 10?
Het opnluchtmuseum!!!Mister schreef:Wie weet er een leuk museum (straal 40 km om Utrecht) voor een meisje van 10?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
en dan maar hopen dat het mooi weer is 

let sin never hold true, that Love never broke through.
Die valt af.henriët schreef:Het opnluchtmuseum!!!Mister schreef:Wie weet er een leuk museum (straal 40 km om Utrecht) voor een meisje van 10?

Het is voor morgen. Dus binnen is wel handig, gezien de verwachtingen...
watermuseum in Arnhem; erg leuk
Ah okMister schreef:Die valt af.henriët schreef:Het opnluchtmuseum!!!Mister schreef:Wie weet er een leuk museum (straal 40 km om Utrecht) voor een meisje van 10?
Het is voor morgen. Dus binnen is wel handig, gezien de verwachtingen...
Spoorwegmuseum?
Lijkt voor jongens leuker, maar meisjes vinden het ook leuk.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kasteel De Haar in Haarzuilens heeft deze week nog een speciaal kerstvakantieprogramma, gericht op kinderen.Mister schreef:Wie weet er een leuk museum (straal 40 km om Utrecht) voor een meisje van 10?
~~Soli Deo Gloria~~
op jassenjacht...was lastiger dan ik dacht.
(mijn eigen jas had het proces in de wasmachine niet doorstaan....)
heel wat jassen gepast en gekeurd.
Eindelijk geslaagd
1 jas van 200 euro afgeprijsd voor 19.... (voor netjes)
1 jas van 90 euro afgeprijsd voor 5.....
Ben nu helemaal in m'n nopjes.
(mijn eigen jas had het proces in de wasmachine niet doorstaan....)
heel wat jassen gepast en gekeurd.
Eindelijk geslaagd
1 jas van 200 euro afgeprijsd voor 19.... (voor netjes)
1 jas van 90 euro afgeprijsd voor 5.....
Ben nu helemaal in m'n nopjes.
Museum speelklok Utrecht, leuk!
Touwmuseum
Sonnenborgh
Geldmuseum
Allemaal in Utrecht! En binnen.
Touwmuseum
Sonnenborgh
Geldmuseum
Allemaal in Utrecht! En binnen.
Of mondiraanshuis in amersfoort, die hebben in vakantie op woensdag kinderprogramma, waarbij ze zelf actief zijn.
vertel je ons nog wat het geworden is?!
vertel je ons nog wat het geworden is?!
Ik zal het hier getrouwelijk vermelden 

Dan doe je er nog een bij.JolandaOudshoorn schreef:vraag me af of een Billy erbij voldoende is
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ons Jetje is met opa en oma mee... Bellen we net.... " mam, we zijn zo leuk geslaagd met leuke kleren, 2 paar laarzen, voor prinsje ook van alles... "

- MarthaMartha
welkom, we hebben hier een soort boekenmuseum....Mister schreef:Wie weet er een leuk museum (straal 40 km om Utrecht) voor een meisje van 10?
en deze week kun je hier ook van alles leren over adhd

daarnaast is er een grote verzameling knutselspul te bewonderen (vrijelijk experimenteren)
en het kleine aapje, daar blijf je ook naar kijken.
beregezellig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En dus zal ik dat nu nog even doenMister schreef:Ik zal het hier getrouwelijk vermelden

Dame in kwestie wilde graag naar het geldmuseum. Dus hebben we dat gedaan. Was een leuk museum. Wel jammer (maar te verwachten) dat meer mensen op het idee waren gekomen om vandaag te gaan. Daarna nog naar de zee (Scheveningen) geweest. Prachtig bij dit weer! Geslaagde dag dus!