Alles was niet voor niets geweest, dan doe je zijn Schepper te kort. Die heeft namelijk dat hert geschapen om te dienen als voedsel voor mensen.refo schreef:Een dikke vetlaag betekent dat het wat voedsel betreft een goede zomer is geweest voor het betreffende hert.ZWP schreef:Zijn herten zulke goede meteorologen dan?Margriet schreef:Voor iedereen die er nieuwsgierig naar is: we zijn bezig met het eerste geschoten hert en het heeft een hele dikke vetlaag opgebouwd, dus volgens de overlevering krijgen we een strenge winter!! De vorige keer klopte het!!
Tot het de kogel tegenkwam. Toen was alles toch nog voor niets geweest. Toch sneu. Zeker nu de ingewanden voor waarzeggen worden gebruikt.
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Dat is nog maar de vraag. Je kunt bijbelteksten ook te letterlijk nemen.
...65 jaar geleden de Vietnamoorlog werd begonnen door Frankrijk?
...dat land begon met het bombarderen van de havenstad Haiphong (Tonkin) met Franse oorlogsschepen?
...de SGP in Barneveld vanavond een avond heeft of het dorp stadser moet worden?
...Ds.A.van Heteren vanavond een tijdrede voor de SGP houdt in Gameren/Nieuwaal?
...Ds.A.Simons uit Vinkeveen vanavond voor Jijdaar in Veenendaal spreekt?
...de Marinierskapel vanavond een korpsconcert houdt in De Doelen in Rotterdam?
...de GZB vanavond een zendingsavond in Rotterdam belegd met Nico en Jolanda Bontenbal?
...Salland verzekering vanavond een schaatsclinic houdt in De Scheg in Deventer?
...er vanavond in Ger.Gem.Leiderdorp gestemd gaat worden uit Ds.L.Terlouw(Barendrecht) en Ds.A.Schot(Nunspeet)?
...er vanavond in Ger.Gem.Opheusden gestemd gaat worden uit Ds.A.H.Verhoef(Canada) en Ds.A.Verschuure(Scherpenzeel)
...het vanaf vandaag mogelijk is dat de nieuwe Kampioen door de brievenbus valt?
...de decemberzegels inmiddels te koop zijn?
...de vereniging Nederlandse Gemeenten morgen een najaarscongres heeft in het Circustheater in Den Haag?
...Prinses Maxima morgen spreekt op een conferentie over duurzaamheid in de financiele sector bij Nijenrode in Breukelen?
...ik me afvraag of ze daar verstand van heeft?
...dat land begon met het bombarderen van de havenstad Haiphong (Tonkin) met Franse oorlogsschepen?
...de SGP in Barneveld vanavond een avond heeft of het dorp stadser moet worden?
...Ds.A.van Heteren vanavond een tijdrede voor de SGP houdt in Gameren/Nieuwaal?
...Ds.A.Simons uit Vinkeveen vanavond voor Jijdaar in Veenendaal spreekt?
...de Marinierskapel vanavond een korpsconcert houdt in De Doelen in Rotterdam?
...de GZB vanavond een zendingsavond in Rotterdam belegd met Nico en Jolanda Bontenbal?
...Salland verzekering vanavond een schaatsclinic houdt in De Scheg in Deventer?
...er vanavond in Ger.Gem.Leiderdorp gestemd gaat worden uit Ds.L.Terlouw(Barendrecht) en Ds.A.Schot(Nunspeet)?
...er vanavond in Ger.Gem.Opheusden gestemd gaat worden uit Ds.A.H.Verhoef(Canada) en Ds.A.Verschuure(Scherpenzeel)
...het vanaf vandaag mogelijk is dat de nieuwe Kampioen door de brievenbus valt?
...de decemberzegels inmiddels te koop zijn?
...de vereniging Nederlandse Gemeenten morgen een najaarscongres heeft in het Circustheater in Den Haag?
...Prinses Maxima morgen spreekt op een conferentie over duurzaamheid in de financiele sector bij Nijenrode in Breukelen?
Stemmen GG's altijd doordeweeks? Wij stemmen altijd 's ochtends, na de dienst.Gijs83 schreef: ...er vanavond in Ger.Gem.Leiderdorp gestemd gaat worden uit Ds.L.Terlouw(Barendrecht) en Ds.A.Schot(Nunspeet)?
Vrijwel altijd. Ik dacht dat alleen op Urk op zondagavond gestemd wordt.ZWP schreef:Stemmen GG's altijd doordeweeks?
Jazeker. Voordat ze zich verloofde, was ze bankier in New York. Ze is afgestudeerd econoom. In Nederland houdt ze zich oa bezig met microkrediet en financiële opvoeding van kinderen.Gijs83 schreef: ...Prinses Maxima morgen spreekt op een conferentie over duurzaamheid in de financiele sector bij Nijenrode in Breukelen?
Ja, ze lijkt wel blond, maar dat komt uit een flesje.Zita schreef:Jazeker. Voordat ze zich verloofde, was ze bankier in New York. Ze is afgestudeerd econoom. In Nederland houdt ze zich oa bezig met microkrediet en financiële opvoeding van kinderen.Gijs83 schreef: ...Prinses Maxima morgen spreekt op een conferentie over duurzaamheid in de financiele sector bij Nijenrode in Breukelen?
De politie zojuist aanbelde, ze zijn huis-aan - huis folders aan het uitdelen, omdat er in deze wijk gemiddeld 8 x per week wordt ingebroken, ze zijn t helemaal zat met de dieven.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En nu vroegen ze, of jullie misschien de dief waren?henriët schreef:De politie zojuist aanbelde, ze zijn huis-aan - huis folders aan het uitdelen, omdat er in deze wijk gemiddeld 8 x per week wordt ingebroken, ze zijn t helemaal zat met de dieven.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee hoor, we kregen dus een folder cq brief.Luther schreef:En nu vroegen ze, of jullie misschien de dief waren?henriët schreef:De politie zojuist aanbelde, ze zijn huis-aan - huis folders aan het uitdelen, omdat er in deze wijk gemiddeld 8 x per week wordt ingebroken, ze zijn t helemaal zat met de dieven.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Margriet schreef:Voor iedereen die er nieuwsgierig naar is: we zijn bezig met het eerste geschoten hert en het heeft een hele dikke vetlaag opgebouwd, dus volgens de overlevering krijgen we een strenge winter!! De vorige keer klopte het!!
meende dat het betekende dat het een goede zomer geweest was...
hier is in ieder geval de winter laat begonnen, hebben net vorige week de eerste sneeuw gehad...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Luther schreef:En nu vroegen ze, of jullie misschien de dief waren?henriët schreef:De politie zojuist aanbelde, ze zijn huis-aan - huis folders aan het uitdelen, omdat er in deze wijk gemiddeld 8 x per week wordt ingebroken, ze zijn t helemaal zat met de dieven.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Bijbelgetrouwe christenen gemiddeld € 69 per maand uitgeven aan goede doelen? De gemiddelde Nederlander geeft € 16 per maand.
Overige evangelischen (€ 82)
Nederlands Gereformeerden (79)
Gereformeerd Vrijgemaakten (74)
Baptisten (70)
Gereformeerde Bonders (62)
Gereformeerde Gemeenten (56)
Christelijk Gereformeerden (53)
Hersteld hervormden (44)
Baptisten (70)
Hersteld hervormden (44)
- MarthaMartha
die onderste vind ik dan weer erg jammer....ZWP schreef:Bijbelgetrouwe christenen gemiddeld € 69 per maand uitgeven aan goede doelen? De gemiddelde Nederlander geeft € 16 per maand.
Baptisten (70)
Hersteld hervormden (44)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Bijbelgetrouwe christen dus blijkbaar gemiddeld E 690,- per maand aan inkomsten hebben.MarthaMartha schreef:die onderste vind ik dan weer erg jammer....ZWP schreef:Bijbelgetrouwe christenen gemiddeld € 69 per maand uitgeven aan goede doelen? De gemiddelde Nederlander geeft € 16 per maand.
Baptisten (70)
Hersteld hervormden (44)