Van harte gefeliciteerd!!
Weet je het zeker?Gijs83 schreef:...Russen mijn e-mailaccount bezocht hebben...?
...ik mijn wachtwoord moest wijzigen!?
Inderdaad (beter een keer teveel gewijzigd dan te weinig). En anders willen we graag horen wat er precies is gebeurd.refo schreef:Weet je het zeker?Gijs83 schreef:...Russen mijn e-mailaccount bezocht hebben...?
Je hebt dit toch niet gedaan door een link in een email adres aan te klikken?!
Anders zou ik als ik jou was het wachtwoord nog eens wijzigen, maar dan op de gewone manier.
[/quote][/quote][/quote]dennis schreef:Flauwwwww......nou hier komt het dan hoor, ik heb 3 jaar verkering!!
Ik hoop niet dat je een "zogenaamde" mail hebt gehad van je provider waarin dit staatGijs83 schreef:...Russen mijn e-mailaccount bezocht hebben...?
Huh? Waar? Bij jullie????????????henriët schreef:een inbraak reuze vervelend is.
Nee op mijn mailaccountant door mensen uit Rusland...Schemerlichtje schreef:Huh? Waar? Bij jullie????????????henriët schreef:een inbraak reuze vervelend is.
Ja, bij jou.Gijs83 schreef:Nee op mijn mailaccountant door mensen uit Rusland...Schemerlichtje schreef:Huh? Waar? Bij jullie????????????henriët schreef:een inbraak reuze vervelend is.
Let op, Gijs!!Gijs83 schreef:Nee op mijn mailaccountant door mensen uit Rusland...Schemerlichtje schreef:Huh? Waar? Bij jullie????????????henriët schreef:een inbraak reuze vervelend is.
gezelligheid!helma schreef:morgen een dagje met mijn moeder op stap; Flakkee en Rotterdam
Vertel!henriët schreef:Ja, bij jou.
Maar bij ons in huis ook.
Yep; best leuk. (alleen dat rijden....henriët schreef:gezelligheid!helma schreef:morgen een dagje met mijn moeder op stap; Flakkee en Rotterdam