Wat doen we vandaag ? [8]

huisman

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door huisman »

henriët schreef:
huisman schreef:
Ichtus schreef:
huisman schreef:Zielig alleen thuis. Huisvrouw is naar de KreaDoebeurs de grootste hobbybeurs van Nederland. Nee ik wilde niet mee :huhu

http://www.kreadoe.nl/nl-nl/bezoeker.as ... 3godd28XQg
oooooooooooh, eens kijken of er zaterdag wat te regelen valt......
Ze vond het geweldig ........de portomonnee voelt zich wel wat leeg. :hum
:haha

Was het meer een verantwoord uitje dan de Wegwijs? :slurp
Het was wel in dezelfde hallen. Huisvrouw was er samen met gehuwde huisdochter en dat vond ze al erg leuk.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

ontbijten hebben we inmiddels gedaan, kleine demo heeft ook zijn buikje weer vol (die is altijd de eerste :huhu ). Zometeen kleine demo in bad. Daarna voor het eerst in het fietsstoeltje, ik ben zóó benieuwd wat hij ervan vindt... even kadootje voor mijn schoonmoeder kopen en een bakkie doen bij mijn schoonzus. Daarna tijd voor fles en middagdutje (ik ga denk ik ook maar, kan wel 2 weken achtereen slapen) en dan met de trein naar de stad waar grote demo werkt om vervolgens samen verder te reizen naar schoonmama voor haar verjaardag.

We blijven er een nachtje slapen en hopen morgen naar de open-doors-dag te gaan in Zwolle, gaan er nog meer forummers?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:ontbijten hebben we inmiddels gedaan, kleine demo heeft ook zijn buikje weer vol (die is altijd de eerste :huhu ). Zometeen kleine demo in bad. Daarna voor het eerst in het fietsstoeltje, ik ben zóó benieuwd wat hij ervan vindt... even kadootje voor mijn schoonmoeder kopen en een bakkie doen bij mijn schoonzus. Daarna tijd voor fles en middagdutje (ik ga denk ik ook maar, kan wel 2 weken achtereen slapen) en dan met de trein naar de stad waar grote demo werkt om vervolgens samen verder te reizen naar schoonmama voor haar verjaardag.

We blijven er een nachtje slapen en hopen morgen naar de open-doors-dag te gaan in Zwolle, gaan er nog meer forummers?
He, nee, dat heb ik weer gemist. We willen er eigenlijk altijd nog een keer naar toe gaan, volgend jaar dan maar.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

Hier al een boel gedaan in huis, zometeen boodschappen, lunchen, kinderen uit school halen, naar de bieb, douchen, en dan richting onze vrienden, om voor 'kraamzuster' te spelen.
En dan vanavond hoop ik moe en voldaan met Jeanneman op de bank nog wat te drinken/ praten en te lezen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

Boodschappen doen.
Lekker in de tuin aan de gang (als de kleine dat toelaat)
Vanmiddag kraamvisite.
Vanavond nog een verjaardag.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanavond een jongerenavond leiden(openingswoord en dankwoord spreken en mededelingen doen) de rest laten we over aan de spreker. Ik zal maar niet verder detail treden, want dat is niet gewenst op een forum. Hoewel ik niet 100% fit(klein beetje grieperig) ga ik het toch proberen!
Auto

Bericht door Auto »

Gijs83 schreef:Vanavond een jongerenavond leiden(openingswoord en dankwoord spreken en mededelingen doen) de rest laten we over aan de spreker. Ik zal maar niet verder detail treden, want dat is niet gewenst op een forum. Hoewel ik niet 100% fit(klein beetje grieperig) ga ik het toch proberen!
Sterkte ! :super
Democritus

Bericht door Democritus »

Vandaag naar de Open Doors dag geweest. Dan besef je in eens weer in welke vrijheid wij leven......maar wat doen we ermee?

Ook het belang van gebed voor onze vervolgde broeders en zusters is maar weer eens duidelijk onder de aandacht gekomen.

Mooi om een Pakistaanse voorganger te horen zeggen dat hij weer hoop krijgt, voor het steeds harder en verder afzinkende Pakistan, als hij ziet dat er zoveel (+/- 6.000) broeders en zusters bidden voor zijn volk. Als hij deze hoop weer meeneemt naar en doorgeeft in Pakistan dan is het toch een goede dag geweest voor het lichaam van Christus.

Ook sommige contrasten zijn groot als je die op je laat inwerken. In heel Tunesie (10 mln inwoners) zijn 1.000 christenen die elkaar bijna niet kunnen ontmoeten. Wij zijn met 6.000 mensen bijeen!!! Dan is het weer dankdag.

Een citaat uit een boek dat ik even in mijn handen had:
De gelovigen waren 10 dagen biddend bij elkaar voor de uitstorting van Heilige Geest en op een preek van 10 minuten werden 3.000 mensen bekeerd. Wij bidden 10 minuten en preken 10 uur en er wordt er misschien één bekeerd.

Al met al een mooie dag en bij iedereen aan te bevelen. Nu op naar de zondag om dan met verwondering, dankbaarheid en in vrijheid God te mogen ontmoeten in het gewaad van Zijn woord.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
parsifal

Bericht door parsifal »

Ergens ben ik blij dat ze in Zweden nog aan allerheiligen doen als feestdag (nauwelijks met de oorspronkelijke betekenis). Vandaag heb ik mogen genieten van een geweldige uitvoering van Mozart's requiem. En dan had ik ook nog kunnen kiezen voor het requiem van Faure, Verdi of Brahms in dit weekend.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Auto schreef:
Gijs83 schreef:Vanavond een jongerenavond leiden(openingswoord en dankwoord spreken en mededelingen doen) de rest laten we over aan de spreker. Ik zal maar niet verder detail treden, want dat is niet gewenst op een forum. Hoewel ik niet 100% fit(klein beetje grieperig) ga ik het toch proberen!
Het ging bijzodergoed en met een opkomst die onze verwachtingen een behoorlijk eind te boven gingen. Er moesten zelfs stoelen bijgeplaatst worden... 85(!) aanwezigen. Terwijl we de laatste tijd rond de 30 schommelden...
Ik kan dus(dankbaar) terugzien op een zeer geslaagde avond. Blij dus dat er zo'n 85 mensen(vnml jongeren) deze keer onze avond hebben bezocht. Moest zelf wat improviseren door de vele aanwezigen en de lengte van de presentatie, dat waren 2 redenen om de groepsbespreking te laten vervallen. Heel indringend verhaal van een jongeman die niet in de refo-wereld is opgegroeid, maar er toch door Gods voorzienige leiding in terecht is gekomen! Hij heeft laten zien hoe verwoestend popmuziek en hoe fout gospelmuziek is en dat zegt zo iemand!

Dit geeft weer moed om verder te gaan! Zie ik de toekomst(voor onze organisatie, maar ook persoonlijk) weer positief tegemoet. Geeft echt energie zo'n avond!
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:
Auto schreef:
Het ging bijzodergoed en met een opkomst die onze verwachtingen een behoorlijk eind te boven gingen. Er moesten zelfs stoelen bijgeplaatst worden... 85(!) aanwezigen. Terwijl we de laatste tijd rond de 30 schommelden...
Ik kan dus(dankbaar) terugzien op een zeer geslaagde avond. Blij dus dat er zo'n 85 mensen(vnml jongeren) deze keer onze avond hebben bezocht. Moest zelf wat improviseren door de vele aanwezigen en de lengte van de presentatie, dat waren 2 redenen om de groepsbespreking te laten vervallen. Heel indringend verhaal van een jongeman die niet in de refo-wereld is opgegroeid, maar er toch door Gods voorzienige leiding in terecht is gekomen! Hij heeft laten zien hoe verwoestend popmuziek en hoe fout gospelmuziek is en dat zegt zo iemand!

Dit geeft weer moed om verder te gaan! Zie ik de toekomst(voor onze organisatie, maar ook persoonlijk) weer positief tegemoet. Geeft echt energie zo'n avond!
Fijn Gijs.
Fijn dat je weer energie mag krijgen.
Sterkte in en met alles.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma

Bericht door helma »

Vanmorgen heerlijk samen met mijn zus geweest. Lekker samen lief en leed gedeeld en samen aan t werk.
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks weer lekker verder in de tuin om deze winterklaar te maken. Mijn vrouw heeft nog een mand met bollen die ook maar meteen de grond in gaan.

Vanavond mijn 'kantoor' maar eens opruimen.

Verder langs het fysiohuis om daar een afspraak te maken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

erwtensoep koken, daar ben ik wel effe druk mee....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Burgers aller landen: eet veel erwtensoep! Broerlief zit met een schuur vol waardeloze knolselderijen, misschien dat de prijs wat gaat stijgen als we ons allen verenigen rond de erwtensoeppan.
Gesloten