Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
.... aan 'm'n' heerlijke kinderen. Iedere keer weer genieten 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mooi!Ichtus schreef:.... aan 'm'n' heerlijke kinderen. Iedere keer weer genieten
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ze is vannacht bevallen, alles is goed. En Jean is ook nog vernoemd.henriët schreef:aan een vriendin die over tijd is met haar zwangerschap.
Ik hoop voor haar dat het baby'tje spoedig komen zal.
Zó leuk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat leuk zeg! Lijkt me een hele verrassing.
- MarthaMartha
ik vraag me af waarom een kind een hele avond op een receptie heel stil en rustig op je schoot blijft zitten, maar tijdens anderhalf uur hervormings-herdenking zijn mond niet kan houden
't was leuk geprobeerd, zeg maar....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het was ook te vroeg: maandag is het pas 31 oktober.
Het is natuurlijk veel interessanter om naar papa te kijken (met open mond) die een taartje zit te verwerken, dan naar al die stilzittende mensen.MarthaMartha schreef:ik vraag me af waarom een kind een hele avond op een receptie heel stil en rustig op je schoot blijft zitten, maar tijdens anderhalf uur hervormings-herdenking zijn mond niet kan houden![]()

- MarthaMartha
vooral als je dan eindelijk in slaap bent gevallen en ze halen er een viool bij.... hij heeft al grote ogen, maar nu werden het schoteltjes...Auto schreef:Het is natuurlijk veel interessanter om naar papa te kijken (met open mond) die een taartje zit te verwerken, dan naar al die stilzittende mensen.MarthaMartha schreef:ik vraag me af waarom een kind een hele avond op een receptie heel stil en rustig op je schoot blijft zitten, maar tijdens anderhalf uur hervormings-herdenking zijn mond niet kan houden![]()
........... heeft je ega op de viool gespeeld?MarthaMartha schreef:vooral als je dan eindelijk in slaap bent gevallen en ze halen er een viool bij.... hij heeft al grote ogen, maar nu werden het schoteltjes...Auto schreef:Het is natuurlijk veel interessanter om naar papa te kijken (met open mond) die een taartje zit te verwerken, dan naar al die stilzittende mensen.MarthaMartha schreef:ik vraag me af waarom een kind een hele avond op een receptie heel stil en rustig op je schoot blijft zitten, maar tijdens anderhalf uur hervormings-herdenking zijn mond niet kan houden![]()

-
Zal ik een keer voor je deur komen oefenen?Auto schreef: ........... heeft je ega op de viool gespeeld?............... (dat zijn ogen er nog in zitten en dat zijn oren het nog doen)
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
@ auto: zeg JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ik kom ook kijkenDemocritus schreef:Zal ik een keer voor je deur komen oefenen?Auto schreef: ........... heeft je ega op de viool gespeeld?............... (dat zijn ogen er nog in zitten en dat zijn oren het nog doen)

Ja, jij komt voor mijn deur een stukje vioolspelen! Demo op een viool dat wil ik zien en horen.Democritus schreef:Zal ik een keer voor je deur komen oefenen?Auto schreef: ........... heeft je ega op de viool gespeeld?............... (dat zijn ogen er nog in zitten en dat zijn oren het nog doen)
- MarthaMartha
Auto schreef:Ja, jij komt voor mijn deur een stukje vioolspelen! Demo op een viool dat wil ik zien en horen.Democritus schreef:Zal ik een keer voor je deur komen oefenen?Auto schreef: ........... heeft je ega op de viool gespeeld?............... (dat zijn ogen er nog in zitten en dat zijn oren het nog doen)

Aan hoe ik nu verder moet met mijn scriptie.
Ik ben enquetes aan het analyseren en heb in een vraag gevraagd om dingen in volgorde van belangrijkheid te zetten.
Nu kun je dus geen stelling doen van: zoveel procent geeft aan ..., omdat uiteindelijk iedereen elke zin genummerd heeft.
Hoe krijgt ik in een taartdiagram duidelijk wat thuishoort op nummer 1 is en wat nummer 2 e.d.?
Ik ben enquetes aan het analyseren en heb in een vraag gevraagd om dingen in volgorde van belangrijkheid te zetten.
Nu kun je dus geen stelling doen van: zoveel procent geeft aan ..., omdat uiteindelijk iedereen elke zin genummerd heeft.
Hoe krijgt ik in een taartdiagram duidelijk wat thuishoort op nummer 1 is en wat nummer 2 e.d.?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Kun je de volgorde van belangrijkheid niet koppelen aan een aantal punten? Op nummer 1 krijgt 7 punten, op nummer 2 6 punten etc. Dan punten tellen en op die manier indelen? Anders wordt het lastig om taarten te maken, denk ik. Anderzijds geeft het misschien niet exact weer wat de geënqueteerden bedoelden. Je kunt er ook voor kiezen om alleen de nummers 1 weer te geven. 25% koos voor rood op nummer 1, 20% koos voor blauw op nummer 1, etc. Alleen is het dan niet echt mogelijk om nummer 2 tot en met 7 weer te geven in dezelfde taart.vlinder schreef:Aan hoe ik nu verder moet met mijn scriptie.