Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Nee, hiervoor:

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
een zegenrijke bijbelkringavond
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Eindelijk een kop koffie na 1,5 week 

Wat heerlijk voor je!!Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week
Smaakte íe?
Mijn nieuwe aanwinst is een allerhartelijkste mail. Wat hebben sommige mensen toch een gave om in warme bewoordingen iets uit te spreken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je hoeft die bonen toch niet zelf te plukken?Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week
- MarthaMartha
ze hadden geen milkshake met koffiesmaak?Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Bestaat die?MarthaMartha schreef:ze hadden geen milkshake met koffiesmaak?Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week

- MarthaMartha
geen flauw idee, ik had begrepen dat jij alle soorten / maten / producenten aan een test had onderworpen? Of heb ik dan de berichten verkeerd geïnterpreteerd?Auto schreef:Bestaat die?MarthaMartha schreef:ze hadden geen milkshake met koffiesmaak?Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week

(het moet in elk geval niet moeilijk zijn er zo één zelf te maken...)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Haha, maten en producenten klopt, maar ik heb maar 1 referentiekader ......... aarbei (als er koffie was geweest had ik die genomenMarthaMartha schreef:geen flauw idee, ik had begrepen dat jij alle soorten / maten / producenten aan een test had onderworpen? Of heb ik dan de berichten verkeerd geïnterpreteerd?Auto schreef:Bestaat die?MarthaMartha schreef:ze hadden geen milkshake met koffiesmaak?Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week
(het moet in elk geval niet moeilijk zijn er zo één zelf te maken...)

Inmiddels heb ik ook al van een niet nader te noemen forumster ook al een recept gekregen om een shake te maken.
Je wordt maar in de watten gelegd door al die forumsterrenAuto schreef:Inmiddels heb ik ook al van een niet nader te noemen forumster ook al een recept gekregen om een shake te maken.

Je wilt niet weten hoe dat is. Als je zelfs allerlei soorten heerlijk fruit toegestopt krijgtJo-Ann schreef:Je wordt maar in de watten gelegd door al die forumsterrenAuto schreef:Inmiddels heb ik ook al van een niet nader te noemen forumster ook al een recept gekregen om een shake te maken.

http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 80&bih=907Auto schreef:Bestaat die?MarthaMartha schreef:ze hadden geen milkshake met koffiesmaak?Auto schreef:Eindelijk een kop koffie na 1,5 week
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ice Coffee is er ook nog...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een mooie hervormingsavond.
Wij hebben die woensdag gehad, met een kerkdienst waarin ds. G. Beens voorging.henriët schreef:Een mooie hervormingsavond.
De collecte was bestemd voor de S.E.Z.
Ik denk dat ik het bij "waar ging de preek over" nog geplatst heb.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«