....men wacht op je 2de winkel en dan in de buurt van Utrecht?PvS schreef:...wij deze week o.a. de kaasrookworsten in de reklame hebben?
...wij de rest ook in de aanbieding hebben?

....men wacht op je 2de winkel en dan in de buurt van Utrecht?PvS schreef:...wij deze week o.a. de kaasrookworsten in de reklame hebben?
Foei... je rakelt bij mij een ongekende begeerte op naar kaasrookworsten en de restPvS schreef:...wij deze week o.a. de kaasrookworsten in de reklame hebben?
... ik daar niets van begrijp...henriët schreef:ik zin in morgen heb
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen, jij weet helemaal niet waar ik op doel, want ik heb zin in het wegbrengen van iets bij een gezin.Luther schreef:... ik daar niets van begrijp...henriët schreef:ik zin in morgen heb
... zeker niet na het bekijken van de promofilm.
... ik toen al buikpijn kreeg bij de gedachte...
Ik hoop dat je echt een fijne dag hebt.henriët schreef:Echt fijn............
Ik vind het tamelijk vreemd dat iemand die alleen bekend is als 'vrouw van' een speciale taak zou moeten hebben. (afgezien dan van Máxima, hè)Of zou ze ook uitgenodigd zijn als Kees gewoon jurist was gebleven?Gijs83 schreef:Mevr.v/d Staaij is anders wel heel positief over het nut van zo'n beurs.dennis schreef:Ik snap het wel dat je het leuk vindt om naar de Wegwijs te gaan.
Wij gaan ook iedere keer en dat met genoegen...
Wat niet wil zeggen dat er in de laatste opmerking over de dodige refocultuur niet veel waarheid schuilt.
Dat zijn zo de 'voordelen' van getrouwd te zijn met iemand die bovenaan de lijst staat van een bepaalde partij.Zita schreef:Ik vind het tamelijk vreemd dat iemand die alleen bekend is als 'vrouw van' een speciale taak zou moeten hebben. (afgezien dan van Máxima, hè)Of zou ze ook uitgenodigd zijn als Kees gewoon jurist was gebleven?Gijs83 schreef:Mevr.v/d Staaij is anders wel heel positief over het nut van zo'n beurs.dennis schreef:Ik snap het wel dat je het leuk vindt om naar de Wegwijs te gaan.
Wij gaan ook iedere keer en dat met genoegen...
Wat niet wil zeggen dat er in de laatste opmerking over de dodige refocultuur niet veel waarheid schuilt.
... ik jou sterkte toewens?-DIA- schreef:... dat het vandaag vrijdag is
... dat het oktober 2011 is
... dat ik dinsdag naar de huisarts ben geweest voor aanhoudende klachten
... dat ik meteen door werd gestuurd naar het ziekenhis
... dat ik maandag al 4 onderzoeken heb (alle mbt tot mijn hart)
... dat de zee nat is
... dat de woestijn droog is (doorgaans)