Gefelie [2]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Gefelie
probeerde deze youtubes te posten, maar als je 50 bent lukken je sommige dingen soms niet, dus gewoon de links maar dan. Of anders, als je 'friend' bent op facebook...
http://www.youtube.com/watch?v=Mq_ZiAVN ... ture=share
http://www.youtube.com/watch?v=IkSXVNhc ... ture=share
en allen hartelijk bedankt voor de vriendelijke wensen en het meeleven.
1 Een lofzang. Gij ganse aarde! juicht den HEERE.
2 Dient den HEERE met blijdschap, komt voor Zijn aanschijn met vrolijk gezang.
3 Weet, dat de HEERE is God; Hij heeft ons gemaakt (en niet wij), Zijn volk en de schapen Zijner weide.
4 Gaat in tot Zijn poorten met lof, in Zijn voorhoven met lofgezang; looft Hem, prijst Zijn Naam.
5 Want de HEERE is goed; Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht.
http://www.youtube.com/watch?v=Mq_ZiAVN ... ture=share
http://www.youtube.com/watch?v=IkSXVNhc ... ture=share
en allen hartelijk bedankt voor de vriendelijke wensen en het meeleven.
1 Een lofzang. Gij ganse aarde! juicht den HEERE.
2 Dient den HEERE met blijdschap, komt voor Zijn aanschijn met vrolijk gezang.
3 Weet, dat de HEERE is God; Hij heeft ons gemaakt (en niet wij), Zijn volk en de schapen Zijner weide.
4 Gaat in tot Zijn poorten met lof, in Zijn voorhoven met lofgezang; looft Hem, prijst Zijn Naam.
5 Want de HEERE is goed; Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Een dag te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd Bert !! 

Er zijn meerdere wegen die leiden naar verjaardagsfelicitaties.Hendrikus schreef:Unionist: van harte!
(ben benieuwd wanneer 'ie het ziet)
Van harte Unionist!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
stiekem leest-ie vast nog wel mee af en toe. 

Gefeliciteerd voor de kasteelheer van Helma!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:
Die is toch helemaal niet jarig ?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
maar gisteren wel....huisman schreef:henriët schreef:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Van harte gefeliciteerd man van Helma. (staat het wel verkeerd in een zeker gidsjeMarthaMartha schreef:maar gisteren wel....huisman schreef:henriët schreef:

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.

Voor mijn lievelingszusje!!!
( ik heb maar 1 zusje:))
-
henriët schreef:
Voor mijn lievelingszusje!!!
( ik heb maar 1 zusje:))

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- MarthaMartha
Luther: van harte gefeliciteerd! 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
die echte luther leeft niet meer hoor,MarthaMartha schreef:Luther: van harte gefeliciteerd!
en die rf luther is vandaag niet jarig

Dacht al zoiets. Je weet het nooit met Lutherhenriët schreef:die echte luther leeft niet meer hoor,MarthaMartha schreef:Luther: van harte gefeliciteerd!

Laatst gewijzigd door Mister op 10 nov 2011, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Mister schreef:Dacht al zoiets. Je weet het nooit met Luther;)henriët schreef:die echte luther leeft niet meer hoor,MarthaMartha schreef:Luther: van harte gefeliciteerd!