Welke dag? Dan loop ik er incognito een aantal meters achteraan.........Tiberius schreef:Ok, dan beginnen we de rondleiding van Wilhelm in hal 2.henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilhelm,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Alle Goeds gewenst in je nieuwe levensjaar.
Sja, ik heb even na zitten denken over het cadeau, maar ben er uitgekomen.
Rij een dezer dagen naar Utrecht en je mag gratis mee naar binnen.
![]()
Groetjes van Jet!
Gefelie [2]
Re: Gefelie
henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilhelm,
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Marieke schreef:Welke dag? Dan loop ik er incognito een aantal meters achteraan.........Tiberius schreef:Ok, dan beginnen we de rondleiding van Wilhelm in hal 2.henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilhelm,
Sja, ik heb even na zitten denken over het cadeau, maar ben er uitgekomen.
Rij een dezer dagen naar Utrecht en je mag gratis mee naar binnen.
![]()
Groetjes van Jet!
Vergeet niet dat de RO filmt he;)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat alleen al is een reden om of niet te komen, of hooguit in een burka rond te lopen.henriët schreef:Vergeet niet dat de RO filmt he;)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat is best een aardig uitgangspunt voor een sociologisch onderzoek om te zien wat de reacties zijn van de mede beursgangers als je daar met een burka aan rond loopt.Luther schreef:Dat alleen al is een reden om of niet te komen, of hooguit in een burka rond te lopen.henriët schreef:Vergeet niet dat de RO filmt he;)
- Katharina van Bora
En jullie denken maar, dat je Luther nog overtuigd krijgt van het WEL gaan naar de Wegwijs???Luther schreef:Dat alleen al is een reden om of niet te komen, of hooguit in een burka rond te lopen.henriët schreef:Vergeet niet dat de RO filmt he;)

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Ik voel niet de minste behoeft Luther hiertoe over te halen.Katharina van Bora schreef:En jullie denken maar, dat je Luther nog overtuigd krijgt van het WEL gaan naar de Wegwijs???Luther schreef:Dat alleen al is een reden om of niet te komen, of hooguit in een burka rond te lopen.henriët schreef:Vergeet niet dat de RO filmt he;)Ik weet zeker dat jullie dat niet lukt!

- Katharina van Bora
Zou ik ook niet doen, is echt verspilde tijd!Mister schreef:Katharina van Bora schreef:Ik voel niet de minste behoeft Luther hiertoe over te halen.Luther schreef: En jullie denken maar, dat je Luther nog overtuigd krijgt van het WEL gaan naar de Wegwijs???Ik weet zeker dat jullie dat niet lukt!
![]()

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- MarthaMartha
en een hele fijne dag met de hele familie!Hendrikus schreef:Bert, van harte!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Bert, gefeliciteerd met je verjaardag! Alle goeds toegewenst!
BERTUS!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
En... heb je Abram al gezien?
Gefeliciteerd met je verjaardag!
En... heb je Abram al gezien?

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Van harte gefeliciteerd Bert,
Voor je nieuwe levensjaar wens ik je samen met je vrouw en kinderen Gods nabijheid en hulp toe.
Voor je nieuwe levensjaar wens ik je samen met je vrouw en kinderen Gods nabijheid en hulp toe.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bert! van harte !

Bert, ik ken je (nog) niet, maar dat hoeft me er niet van te weerhouden: Van harte gefeliciteerd en al het goede toegewenst...