ik zal er niet bij kunnen zijn (al hoop ik nu begin mei naar NL te komen)MarthaMartha schreef:
't zal wel mega druk worden (dat is het altijd al....)
Koninginnedag 2011
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Koninginnedag 2011
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik heb aardig wat familie en vrienden in Veenendaal wonen, hopelijk staat één van hun woonhuizen langs "de route".refo schreef:In 2012 gaat de koninklijke familie naar Rhenen en Veenendaal.
- MarthaMartha
mmm.. als we in die periode een meeting organiseren, kom je dan?Bert Mulder schreef:ik zal er niet bij kunnen zijn (al hoop ik nu begin mei naar NL te komen)MarthaMartha schreef:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Bert Mulder
- Contacteer:
we zulle het probereMarthaMartha schreef:mmm.. als we in die periode een meeting organiseren, kom je dan?Bert Mulder schreef:ik zal er niet bij kunnen zijn (al hoop ik nu begin mei naar NL te komen)MarthaMartha schreef:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Mijn ouders hopen 26 april 50 jaar getrouwd te zijn; ik denk dat mijn zus en haar gezin uit Canada er 30 april nog wel zijn.
In 't Veen komt de Majesteit...dat betekent dan ook dat ze D.V. nog minimaal een jaar langer zal aanblijven en er op 30 april in ieder geval nog geen troonswisseling plaatsvinden. Zolang H. M. nog fit genoeg is, ook maar beter, denk ik, want ze is een veel intelligenter persoon dan haar oudste zoon.
Zo....heb jij zo nauw omgang met de Oranjes dat je kan beoordelen wie er intelligenter is?claus schreef:In 't Veen komt de Majesteit...dat betekent dan ook dat ze D.V. nog minimaal een jaar langer zal aanblijven en er op 30 april in ieder geval nog geen troonswisseling plaatsvinden. Zolang H. M. nog fit genoeg is, ook maar beter, denk ik, want ze is een veel intelligenter persoon dan haar oudste zoon.
Nou, nou, Claus, het zal wel aan je naam liggen dat je het zo voor de koningin opneemt, maar ik heb een hogere pet van onze kroonprins op, dan jij hier nu naar voren brengt.claus schreef:In 't Veen komt de Majesteit...dat betekent dan ook dat ze D.V. nog minimaal een jaar langer zal aanblijven en er op 30 april in ieder geval nog geen troonswisseling plaatsvinden. Zolang H. M. nog fit genoeg is, ook maar beter, denk ik, want ze is een veel intelligenter persoon dan haar oudste zoon.
Verder ben ik elk jaar weer blij, dat de koningin nauwkeurig aangeeft in welke dorpen en steden je 30 april dus niet moet wezen: Veenendaal en Rhenen dus.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef: Verder ben ik elk jaar weer blij, dat de koningin nauwkeurig aangeeft in welke dorpen en steden je 30 april dus niet moet wezen: Veenendaal en Rhenen dus.

De laatste jaren heb ik familie die Royalty watchers zijn.
Die huren een onderkomen ter bestemder plaatse voor de nacht van 29 op 30 april. Staan des morgens voor dag en dauw op. Selecteren een plek waar de familie Van Oranje hen niet kan mislopen (nadrukkelijk niet: waar ze de familie Van O. niet mis kunnen lopen).
Ze gaan dan daar staan en gaan ook niet meer voor iemand opzij.
En het lukt ze aardig.
Afgelopen 30 april was dit de oogst.

De zwarte balkjes heb ik geplaatst voor de anonimiteit. Niet omdat het verdachten zijn.
Deze fotoshoot is op uitzending gemist te volgen, zo'n beetje aan het eind in Weert, bij de hapjesstraat, voordat de prinsessen etc dat zangplein oplopen.
Die huren een onderkomen ter bestemder plaatse voor de nacht van 29 op 30 april. Staan des morgens voor dag en dauw op. Selecteren een plek waar de familie Van Oranje hen niet kan mislopen (nadrukkelijk niet: waar ze de familie Van O. niet mis kunnen lopen).
Ze gaan dan daar staan en gaan ook niet meer voor iemand opzij.
En het lukt ze aardig.
Afgelopen 30 april was dit de oogst.

De zwarte balkjes heb ik geplaatst voor de anonimiteit. Niet omdat het verdachten zijn.
Deze fotoshoot is op uitzending gemist te volgen, zo'n beetje aan het eind in Weert, bij de hapjesstraat, voordat de prinsessen etc dat zangplein oplopen.
Aldus de trotse vader...
Ik ben de vader niet (wel schoonvader van één) en niet trots ook.
Ik vind het zelfs een beetje bizar.
Maar de meeste hobbys hebben iets bizars.
Postzegels sparen, oude schrijvers, suikerzakjes, 3 D kaarten maken, schilderen.
Ik heb een collega die speelt het spel Advanced Squad Leader.
Hij is dat nu aan het spelen op een toernooi in Amerika. ASLOK. Ieder jaar.
Geen computers, gewoon een bordspel.
Het prins- en prinsesjekijken is een ongevaarlijke hobby. Vooruut maar.
Ik vind het zelfs een beetje bizar.
Maar de meeste hobbys hebben iets bizars.
Postzegels sparen, oude schrijvers, suikerzakjes, 3 D kaarten maken, schilderen.
Ik heb een collega die speelt het spel Advanced Squad Leader.
Hij is dat nu aan het spelen op een toernooi in Amerika. ASLOK. Ieder jaar.
Geen computers, gewoon een bordspel.
Het prins- en prinsesjekijken is een ongevaarlijke hobby. Vooruut maar.
@Zita: bedoel je deze?
Zou goed kunnen. Het was iets over de domheid van Willem-Alexander. Maar goed, ik schreef geen enorme wijsheden, dus zoveel maakt het ook weer niet uit. De Pulitzerprijs zou ik er niet mee verdiend hebben.Tiberius schreef:@Zita: bedoel je deze?