zaterdag hadden we familiedagje en heb ik ook mijn verjaardag maar gevierd voor de hele familie... (voordat de volgende verjaardag zich weer aandienthelma schreef:hoe kom je daar nu weer aan?

zaterdag hadden we familiedagje en heb ik ook mijn verjaardag maar gevierd voor de hele familie... (voordat de volgende verjaardag zich weer aandienthelma schreef:hoe kom je daar nu weer aan?
leuk! Wat zul jij poetsen zeg;)MarthaMartha schreef:zaterdag hadden we familiedagje en heb ik ook mijn verjaardag maar gevierd voor de hele familie... (voordat de volgende verjaardag zich weer aandienthelma schreef:hoe kom je daar nu weer aan?), nou, die hebben met z'n allen dit bij elkaar verzameld....
ze zeggen dat het tijd bespaart.... wat zal ik veel tijd over gaan houdenhenriët schreef:leuk! Wat zul jij poetsen zeg;)MarthaMartha schreef:zaterdag hadden we familiedagje en heb ik ook mijn verjaardag maar gevierd voor de hele familie... (voordat de volgende verjaardag zich weer aandienthelma schreef:hoe kom je daar nu weer aan?), nou, die hebben met z'n allen dit bij elkaar verzameld....
Ik gebruik geen sop (dus gewoon alleen heet/warm water). Met de zachte doek lekker de ramen nat maken en met de doek waar ribbeltjes/van die kleine dingetjes in zitten (althans dat is bij mij zo) maak je mee droog. Ik maak dan wel dezelfde beweging als met een trekker, van links naar rechts (van die s-jes). Je hebt idd geen trekker meer nodig.MarthaMartha schreef:ze zeggen dat het tijd bespaart.... wat zal ik veel tijd over gaan houdenhenriët schreef:leuk! Wat zul jij poetsen zeg;)MarthaMartha schreef:zaterdag hadden we familiedagje en heb ik ook mijn verjaardag maar gevierd voor de hele familie... (voordat de volgende verjaardag zich weer aandienthelma schreef:hoe kom je daar nu weer aan?), nou, die hebben met z'n allen dit bij elkaar verzameld....
![]()
iemand enig idee hoe je die doeken moet gebruiken voor de ramen?
insoppen met de ene en nadrogen met de andere? ze zeggen dat je geen trekker nodig hebt.....
MarthaMartha schreef:ze zeggen dat het tijd bespaart.... wat zal ik veel tijd over gaan houdenhenriët schreef:leuk! Wat zul jij poetsen zeg;)MarthaMartha schreef:zaterdag hadden we familiedagje en heb ik ook mijn verjaardag maar gevierd voor de hele familie... (voordat de volgende verjaardag zich weer aandienthelma schreef:hoe kom je daar nu weer aan?), nou, die hebben met z'n allen dit bij elkaar verzameld....
![]()
iemand enig idee hoe je die doeken moet gebruiken voor de ramen?
insoppen met de ene en nadrogen met de andere? ze zeggen dat je geen trekker nodig hebt.....
helma schreef:hé leuk! Mis je nu nog delen? dan kan ik je misschien wel helpen; ik heb nog wat dubbele.albion schreef:Ik van mijn vriendin. Allemaal van S. van Haveltehelma schreef:tas boeken van mijn moeder.
Altijd weer leuk.
dat vind ik het grootste nadeel ervan....Lassie schreef: En de doeken in een waszakje in de was gooien, zonder wasverzachter.
maar zó slecht voor het milieu!MarthaMartha schreef:dat vind ik het grootste nadeel ervan....Lassie schreef: En de doeken in een waszakje in de was gooien, zonder wasverzachter.
wasverzachter is zó lekker!
mmm.. ik gebruik die wasverzachter nog het meest omdat de was dan zo heerlijk ruikt...helma schreef:maar zó slecht voor het milieu!MarthaMartha schreef:dat vind ik het grootste nadeel ervan....Lassie schreef: En de doeken in een waszakje in de was gooien, zonder wasverzachter.
Voor een zachte was kan je ook een scheutje azijn nemen.
Het gaat er bij mij meer om de geur en dat het sneller droogt.helma schreef:maar zó slecht voor het milieu!MarthaMartha schreef:dat vind ik het grootste nadeel ervan....Lassie schreef: En de doeken in een waszakje in de was gooien, zonder wasverzachter.
Voor een zachte was kan je ook een scheutje azijn nemen.
Gebruik ik echt bijna nooit.MarthaMartha schreef:dat vind ik het grootste nadeel ervan....Lassie schreef: En de doeken in een waszakje in de was gooien, zonder wasverzachter.
Ik heb liever schuurpapier...helma schreef:maar je wasmiddel ruikt toch al lekker?
droogt het echt sneller? Dat wist ik niet.
Wel vind ik dat een handdoek zonder wasverzachter beter droogt (vocht opneemt)
en zelf hou ik van een hardere handdoek die buiten gedroogd is.
Nee zoveel gebruik ik niet. Hier ook lekker wat hardere handdoek (droogt lekkerder ja dat klopt, handdoeken uit de droger vindt ik echt niks).helma schreef:maar je wasmiddel ruikt toch al lekker?
droogt het echt sneller? Dat wist ik niet.
Wel vind ik dat een handdoek zonder wasverzachter beter droogt (vocht opneemt)
en zelf hou ik van een hardere handdoek die buiten gedroogd is.