Ik hoorde dat er een muggenplaag in aankomst is.
Dat krijg je ook met het vochtige, broeierige weer.
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik zit in Amersfoort en daar is het een beetje aan het betrekken.
Lourens schreef:Ik hoorde dat er een muggenplaag in aankomst is.
Klopt, men adviseert mensen die water in de achtertuin hebben (stil staand water in een badje of wat dan ook) weg te halen. Zo schijn je de muggenplaag tegen te gaan.
Misschien nog even off topic,sorry daarvoor, maar heidenen, dat zijn wij toch?refo schreef:Het zijn de heidenen die (ook?) menen dat de goden alles doen naar willekeur.
Deze kunnen door geschenken (offers) of riten in een gunstiger stemming gebracht worden.
Het verschilt per godsdeinst hoe men daar tegenaankijkt.
Of hoe wou je ons anders classificeren?
heidenen zijn niet gedoopt.Hansie schreef:Misschien nog even off topic,sorry daarvoor, maar heidenen, dat zijn wij toch?refo schreef:Het zijn de heidenen die (ook?) menen dat de goden alles doen naar willekeur.
Deze kunnen door geschenken (offers) of riten in een gunstiger stemming gebracht worden.
Het verschilt per godsdeinst hoe men daar tegenaankijkt.
Of hoe wou je ons anders classificeren?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hm ja, dat is dan wel weer jammer.Mister schreef:Zoals het er naar uitziet moet je het er ook weer maanden mee doenMarnix schreef:Wat een heerlijk weer. Hier heb ik maanden naar verlangd
ja, de buren hebben recent de vijver uit hun achtertuin gehaald... en onze slaapkamer zit ook aan die kant. Vorig jaar wel wat muggen gehad, dit jaar nog geen een op de slaapkamer gezien / gehoord.Lassie schreef:Lourens schreef:Ik hoorde dat er een muggenplaag in aankomst is.
Klopt, men adviseert mensen die water in de achtertuin hebben (stil staand water in een badje of wat dan ook) weg te halen. Zo schijn je de muggenplaag tegen te gaan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wij hebben in regentonnen een scheut zonnebloemolie gedaan.Marnix schreef:Hm ja, dat is dan wel weer jammer.Mister schreef:Zoals het er naar uitziet moet je het er ook weer maanden mee doenMarnix schreef:Wat een heerlijk weer. Hier heb ik maanden naar verlangd
ja, de buren hebben recent de vijver uit hun achtertuin gehaald... en onze slaapkamer zit ook aan die kant. Vorig jaar wel wat muggen gehad, dit jaar nog geen een op de slaapkamer gezien / gehoord.Lassie schreef:Lourens schreef:Ik hoorde dat er een muggenplaag in aankomst is.
Hierdoor kunnen de jonge muggen niet wegvliegen...
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Gezien de lengte van deze topic, is het tijd voor een nieuw deel: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 23&t=10480