hihi op dat filmpje heb ik vele uurtjes gezwete

hihi op dat filmpje heb ik vele uurtjes gezwete
tnx! Kan ik wel even gebruikenber10e schreef:hihi op dat filmpje heb ik vele uurtjes gezwetefijn dat mensen ervan genieten!
-DIA- schreef:bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm
(kermisklanken)
Tegenover de flat draait een dolle kermis. Ik zag dat enkele dingen niet meer werken vanwege de weersomstandigheden.... maar de muziek davert door.Mara schreef:-DIA- schreef:bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm
(kermisklanken)![]()
![]()
![]()
Overdrijven is ook een vak DIA, er staan welgeteld 2 attracties botsauto's en een kinderattractie.-DIA- schreef:Tegenover de flat draait een dolle kermis. Ik zag dat enkele dingen niet meer werken vanwege de weersomstandigheden.... maar de muziek davert door.Mara schreef:-DIA- schreef:bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm
(kermisklanken)![]()
![]()
![]()
wat naar, hopelijk stopt t een beetje op een behoorlijke tijd, zodat het je nachtrust niet be"invloedt.-DIA- schreef:bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm
(kermisklanken)
Rijssen schreef:Overdrijven is ook een vak DIA, er staan welgeteld 2 attracties botsauto's en een kinderattractie.-DIA- schreef:Tegenover de flat draait een dolle kermis. Ik zag dat enkele dingen niet meer werken vanwege de weersomstandigheden.... maar de muziek davert door.Mara schreef:-DIA- schreef:bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm
(kermisklanken)![]()
![]()
![]()
Omdat nu meteen een dolle kermis te noemen
Goed, goed, een dwaze en onzinnige kermis dan...Rijssen schreef:Overdrijven is ook een vak DIA, er staan welgeteld 2 attracties botsauto's en een kinderattractie.-DIA- schreef:Tegenover de flat draait een dolle kermis. Ik zag dat enkele dingen niet meer werken vanwege de weersomstandigheden.... maar de muziek davert door.Mara schreef:-DIA- schreef:bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm bumm
(kermisklanken)![]()
![]()
![]()
Omdat nu meteen een dolle kermis te noemen
Dia, ik ben t met je eens hoor,-DIA- schreef:Goed, goed, een dwaze en onzinnige kermis dan...
En per definitie dwaas, onzinnig, werelds etc.henriët schreef:Dia, ik ben t met je eens hoor,-DIA- schreef:Goed, goed, een dwaze en onzinnige kermis dan...
kermis is altijd dol.
Dus ja.
t.m. za 21.00Mister schreef:En per definitie dwaas, onzinnig, werelds etc.henriët schreef:Dia, ik ben t met je eens hoor,-DIA- schreef:Goed, goed, een dwaze en onzinnige kermis dan...
kermis is altijd dol.
Dus ja.
@DIA: staan ze er nog lang?