misschien scheelt het nog wat in de herrie bij jou voor de deur, DIA? 't is geen kermisweer...-DIA- schreef:Die valt dit jaar wel wat vroeg hè?Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
~~Soli Deo Gloria~~
Als er dan toch kermis moet zijn, dan maar met dit weer...Hendrikus schreef:misschien scheelt het nog wat in de herrie bij jou voor de deur, DIA? 't is geen kermisweer...-DIA- schreef:Die valt dit jaar wel wat vroeg hè?Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)

preciesMister schreef:Als er dan toch kermis moet zijn, dan maar met dit weer...Hendrikus schreef:misschien scheelt het nog wat in de herrie bij jou voor de deur, DIA? 't is geen kermisweer...-DIA- schreef:Die valt dit jaar wel wat vroeg hè?Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)

~~Soli Deo Gloria~~
Volgens mij staat de wind in de goeie richting... Ik hoor alleen de doffe dreunenMister schreef:Als er dan toch kermis moet zijn, dan maar met dit weer...Hendrikus schreef:misschien scheelt het nog wat in de herrie bij jou voor de deur, DIA? 't is geen kermisweer...-DIA- schreef:Die valt dit jaar wel wat vroeg hè?Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mister schreef:Als er dan toch kermis moet zijn, dan maar met dit weer...Hendrikus schreef:misschien scheelt het nog wat in de herrie bij jou voor de deur, DIA? 't is geen kermisweer...-DIA- schreef:Die valt dit jaar wel wat vroeg hè?Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Regen, regen, regen, het gaat maar door. Wel goed voor tuin. Dat wil zeggen, het onkruid groeit weer prima... 

Hier ook.Mister schreef:Regen, regen, regen, het gaat maar door. Wel goed voor tuin. Dat wil zeggen, het onkruid groeit weer prima...
Het doet me vaak denken aan de vele opmerkingen over hanenpoten, geschreven door Ds. Doornenbal.
Sinds ik die opmerkingen gelezen heb, heb ik er minder moeite mee.

Dat boek heb ik ook, ik weet alleen nog steeds niet wat hanepoten zijn.jvdg schreef:Hier ook.Mister schreef:Regen, regen, regen, het gaat maar door. Wel goed voor tuin. Dat wil zeggen, het onkruid groeit weer prima...
Het doet me vaak denken aan de vele opmerkingen over hanenpoten, geschreven door Ds. Doornenbal.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Het blijft 2 weken regenen, zie ik op verschillende sites.
Maak je borst maar nat(ter)
Maak je borst maar nat(ter)
Haha, ja, dan vallen onze onkruidjes bij in het niet.jvdg schreef:Hier ook.Mister schreef:Regen, regen, regen, het gaat maar door. Wel goed voor tuin. Dat wil zeggen, het onkruid groeit weer prima...
Ik vind het altijd wel vermakelijk als ik daar over lees.
Ds. Doornebal met man en macht aan het uitroeien.

Toch weet hij er ook vaak mooie lessen uit te trekken!
http://www.wijn.org/Wijn/DigiFolderDXS. ... enDocumentMariavt schreef:Dat boek heb ik ook, ik weet alleen nog steeds niet wat hanepoten zijn.jvdg schreef:Hier ook.Mister schreef:Regen, regen, regen, het gaat maar door. Wel goed voor tuin. Dat wil zeggen, het onkruid groeit weer prima...
Dat zijn niet de hanepoten waar Ds. D. over schreef.Hansie schreef:http://www.wijn.org/Wijn/DigiFolderDXS. ... enDocumentMariavt schreef:Dat boek heb ik ook, ik weet alleen nog steeds niet wat hanepoten zijn.jvdg schreef:Hier ook.Mister schreef:Regen, regen, regen, het gaat maar door. Wel goed voor tuin. Dat wil zeggen, het onkruid groeit weer prima...
Dan hadden we wel wat anders gelezen over zijn ervaringen.
En @Mister, dat is precies wat ik bedoelde: die praktische lessen voor onszelf.
Dan kunnen die hanepoten nog tot zegen zijn.
Wat een dramatisch weer..... En wat is het oneerlijk verdeeld in de wereld.... wat mij betreft mag al die regen van de laatste tijd naar Afrika toe. Daar is het keihard nodig!
En in Nederland wil ik de komende 5 jaar niets meer over droogte horen....

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Wat een dramatisch weer..... En wat is het oneerlijk verdeeld in de wereld.... wat mij betreft mag al die regen van de laatste tijd naar Afrika toe. Daar is het keihard nodig!
Ik heb er geen problemen mee, om eerlijk te zijn vind ik dit echt Hollands weer. Dat hele warme zijn wij hier niet gewend.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wij delen met de linkerburen een lage muur tussen onze tuinen en daar staan bakken met bloemen op. Ik had in april nieuwe gekocht, maar vergeten gaatjes te boren. De bloemen staan nu met hun voetjes in het wateralbion schreef:Marnix schreef:Wat een dramatisch weer..... En wat is het oneerlijk verdeeld in de wereld.... wat mij betreft mag al die regen van de laatste tijd naar Afrika toe. Daar is het keihard nodig!
Ik heb er geen problemen mee, om eerlijk te zijn vind ik dit echt Hollands weer. Dat hele warme zijn wij hier niet gewend.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon