Wist je dat........[4]

Bert Mulder
Contacteer:

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Bert Mulder »

Johann Gottfried Walther schreef:MariaVT
Laat melden: Dat de onderzoeken erg tegenvielen en ze nog veel pijn heeft.

Ik meld dit omdat ze zelf de fut niet heeft het te melden.

Willen jullie voor haar bidden?
Wens voor Maria dat de Heere het onderzoek en verdere werk van de dokters zegenen wil. Bid ook dat de Heere haar in al dit alles nabij wil zijn, en dat onze troost is dat ALLE dingen medewerken moeten tot goede, voor degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
huisman

Bericht door huisman »

...Bert Mulder een nieuwe avatar heeft....ik vond die oude zo leuk. ;)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

huisman schreef:...Bert Mulder een nieuwe avatar heeft....ik vond die oude zo leuk. ;)
Dit is meer een bedrijfslogo ;) :)
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

huisman schreef:...Bert Mulder een nieuwe avatar heeft....ik vond die oude zo leuk. ;)
En ik vind deze leuk, vond die oude zo streng :modo
Neeltje Jans, moeder van 4
henriët

Bericht door henriët »

Neeltje Jans schreef:
En ik vind deze leuk, vond die oude zo streng :modo
:humhihi

ik vind deze ook echt leuk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Mister schreef:

Precies, Mister, dit is mijn nieuwe bedrijfslogo. Die oude was streng, maar ja, het was ook een auditor....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
henriët

Bericht door henriët »

Bert Mulder schreef:
Mister schreef:

Precies, Mister, dit is mijn nieuwe bedrijfslogo. Die oude was streng, maar ja, het was ook een auditor....
leuk, en de b en de m erin verwerkt!
krachtig!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Auto

Bericht door Auto »

Mensen, ik heb een aantal postings verwijderd omdat deze niks met het topic te maken hebben. Gaarne weer ontopic.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik Mara al even mis... :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ria

Bericht door Ria »

...Ik me ongelooflijk verveel al de hele vakantie?
...Ik hoop dat iemand hier misschien tips weet voor dingen om te doen of uitjes?:)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Orchidee schreef:Ik Mara al even mis... :quoi
:love :love :fleur :fleur

.... ik net van Mara een hele lieve mail heb gehad?
.... jij in ieder geval de hartelijke groeten moet hebben?
.... zij sommige forummers erg mist, zeker nu zij veel mee maakt?
.... haar kind in het ziekenhuis is?
.... van Mara gisteren ook een poes is aangereden?
.... vandaag een van haar andere kinderen weer thuis komt?
.... jij en anderen die dat op prijs stellen via mij wel met haar in contact kunnen komen?
.... zij dit in ieder geval even met jullie wilde delen, ook al heeft zij nu niet de mogelijkheid om zelf iets te schrijven!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

oesterschelpje schreef:
Orchidee schreef:Ik Mara al even mis... :quoi
:love :love :fleur :fleur

.... ik net van Mara een hele lieve mail heb gehad?
.... jij in ieder geval de hartelijke groeten moet hebben?
.... zij sommige forummers erg mist, zeker nu zij veel mee maakt?
.... haar kind in het ziekenhuis is?
.... van Mara gisteren ook een poes is aangereden?
.... vandaag een van haar andere kinderen weer thuis komt?
.... jij en anderen die dat op prijs stellen via mij wel met haar in contact kunnen komen?
.... zij dit in ieder geval even met jullie wilde delen, ook al heeft zij nu niet de mogelijkheid om zelf iets te schrijven!
Doe haar de groeten. we leven met haar mee en bidden voor haar.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ria schreef:...Ik me ongelooflijk verveel al de hele vakantie?
...Ik hoop dat iemand hier misschien tips weet voor dingen om te doen of uitjes?:)
Koop een Burda of Knip, kies een 1-stippen-patroon uit (of stuur mij een pb'tje, dan stuur ik iets heel makkelijks op), ga met de metro op dinsdag naar Blaak, doe een dagje markt, koop voor een euro een leuk stofje, knutsel een rokje in elkaar.
Schrijf een boek.
Kijk in een tuincentrum naar dingen die je nu nog kunt zaaien en begin een minituintje in bloempotten.
Bel een moeder van een gezin met kleine kinderen op en vraag of ze het leuk vindt als je haar een dagje komt helpen.
Kijk of je ergens een vakantiebaantje kunt vinden (dat was vanaf dat ik 12 was hier thuis de regel: zodra je zegt 'ik verveel me', kun je per direct gaan werken).
Kook elke dag, en doe daar eerst zelf de boodschappen voor.
Ga borduren. 't Is net tekenen, alleen gaat het wat langzamer.
Ga naar de bieb en haal daar boeken over een speciaal onderwerp waar je je nog nooit echt in verdiept had. Weet ik veel. De schilderijen van Van Gogh ofzo.
Informeer of je ergens een beetje betaalbaar les in kunt krijgen: schilderen, paardrijden, enzovoorts.
Download Picasa en ga eens proberen foto's te bewerken.
Nog meer tips?
Ria

Bericht door Ria »

Zita schreef:
Koop een Burda of Knip, kies een 1-stippen-patroon uit (of stuur mij een pb'tje, dan stuur ik iets heel makkelijks op), ga met de metro op dinsdag naar Blaak, doe een dagje markt, koop voor een euro een leuk stofje, knutsel een rokje in elkaar.
Schrijf een boek.
Kijk in een tuincentrum naar dingen die je nu nog kunt zaaien en begin een minituintje in bloempotten.
Bel een moeder van een gezin met kleine kinderen op en vraag of ze het leuk vindt als je haar een dagje komt helpen.
Kijk of je ergens een vakantiebaantje kunt vinden (dat was vanaf dat ik 12 was hier thuis de regel: zodra je zegt 'ik verveel me', kun je per direct gaan werken).
Ga naar de bieb en haal daar boeken over een speciaal onderwerp waar je je nog nooit echt in verdiept had. Weet ik veel. De schilderijen van Van Gogh ofzo.
Informeer of je ergens een beetje betaalbaar les in kunt krijgen: schilderen, paardrijden, enzovoorts.
Nog meer tips?
Bedankt! :huhu
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Zita schreef:
Schrijf een boek.
Nog meer tips?
:oO Best veel voor 1 vakantie... Ik word al moe als ik die lijst lees ;)
Plaats reactie