Het grote WEERTOPIC

henriët

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door henriët »

Neeltje Jans schreef:
Lassie schreef:
Lourens schreef:
Neeltje Jans schreef:Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk :)
Gelukkig lag ik met m'n hoofd in de schaduw.
Doe je de volgende keer toch een legging aan? :haha :haha

wahaha dat had m'n moeder gedaan (maar dan een korte legging)..... oeih dat zag er niet uit. :slurp
Zoiets is heb bij mij nu ook, want m'n rok zat halverwege m'n bovenbenen, dus je ziet daar ook zo'n streep.
Een langer rokje dan die streep aantrekken als je de straat opgaat:)
Dan ziet niemand het.

Maar t kan wel zeer gaan doen als het erg verbrand is. Hopelijk heb je after sun!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

henriët schreef: Een langer rokje dan die streep aantrekken als je de straat opgaat:)
Dan ziet niemand het.

Maar t kan wel zeer gaan doen als het erg verbrand is. Hopelijk heb je after sun!
Ja, gelukkig zijn al mijn rokken langer dan dat.
Ik heb gisteren al 3 keer after sun gesmeerd, en vandaag al minder last gelukkig.
Neeltje Jans, moeder van 4
henriët

Bericht door henriët »

Vandaag en morgen: Later op de dag van het zuiden uit buiige regen, lokaal onweer
Vandaag is er veel sluierbewolking aanwezig, waardoor er soms slechts een waterige zon te zien zal zijn. De temperatuur loopt op naar zo’n 20 graden op de Wadden tot plaatselijk 27 in Limburg. In de loop van de dag wordt de bewolking van het zuiden uit dikker, later in de middag en avond gevolgd door plaatselijk intensieve buiige regen. In het zuiden en zuidoosten is daarbij kans op onweer en windstoten. Plaatselijk kunnen vanavond enkele tientallen mm regen vallen. De noordoostenwind neemt in de loop van de dag toe naar matig, aan de kust (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

ik hoop dat het weer de rest van de week beter wordt dan ze voorspellen...

we krijgen 2 logeetjes, dus wel lekker als ze (ook) buiten kunnen spelen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik hoop het ook. Wil zaterdag zeilen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

als het maar droog blijft
en gewoon een temp. zoals vandaag vindt ik het allemaal prima (prima weer om te klussen)

:super
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Was vandaag heerlijk weer hier. Waaide lekker en nu een verfrissende regen!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
caprice

Bericht door caprice »

Marnix schreef:Ik hoop het ook. Wil zaterdag zeilen :)
Dat kan. Wind genoeg. Vergeet alleen geen regenpak mee te nemen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Lassie

Bericht door Lassie »

hmmm wij zaten gisteravond gezellig saampjes in de woonkamer (beneden). Ik ging alvast naar boven om de gordijnen enzo dicht te doen. Kom ik boven was ik vergeten de ramen dicht te doen. De voorste slaapkamer viel gelukkig mee (niks) de twee achterste slaapkamers vloer helemaal nat, bed nat en vloer nat. :haha Gelijk maar even gedweild.
Marnix

Bericht door Marnix »

Gelukkig heb je geen vloerbedekking :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

In onze slaapkamer niet, die andere wel maar ach dat droogt dan vanzelf wel (denk ik dan maar zo). :slurp
Ria

Bericht door Ria »

Jippiee! Herfstvakantiee!:)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)
:haha :haha
henriët

Bericht door henriët »

Vandaag en morgen: Herfstachtig
Vandaag verloopt bewolkt en er zijn perioden met regen, in het westen is hierbij een klap onweer mogelijk. Vooral in het westen en zuidwesten valt veel neerslag. Er valt 20-50 mm, lokaal mogelijk meer. Het kwik ligt vanmiddag rond 16 graden.
Verder staat er veel wind, met langs de Zeeuwse en Hollandse kust een west tot noordwest 7 tot 8 met uitschieters tot ca. 90 km/u. In de zuidelijke helft, landinwaarts zijn er uitschieters tot ongeveer 75 km/u mogelijk. In het oosten en noordoosten staat eerst nog een matige zuidwestelijke wind. Vanavond wordt de wind overal west tot noordwest en is boven land matig tot vrij krachtig, aan de kust krachtig tot hard, boven de Wadden eerst nog stormachtig, kracht 8.

Komende nacht zijn er nog steeds perioden met regen, maar van het westen uit wordt het later droger. De minimumtemperatuur ligt rond 13 graden. De west- tot noordwestenwind neemt verder af naar matig, 4 aan de kust naar vrij krachtig, 5 Bft.

Morgen overdag klaart het van het westen uit op, maar in het oosten is het eerst nog bewolkt met wat regen. In de middag is het vrijwel overal droog met wat zon, in het oosten is nog een enkele bui mogelijk. De middagtemperatuur ligt tussen 17 graden op de Wadden tot 22 graden in het zuiden. De westelijke wind is matig, 3 tot 4 en draait in de avond naar zuidelijke richtingen. (BRON: KNMI)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ria schreef:Jippiee! Herfstvakantiee!:)
Die valt dit jaar wel wat vroeg hè?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gesloten