Daarom deed ik er een plaatje bij.huisman schreef:Mara schreef:Ik krijg net een smsje uit Italie. 40 graden![]()
Mensen liegen minimaal 10 graden als ze het over hun vakantieweer hebben
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Maar jij liegt toch nooitrefo schreef:Daarom deed ik er een plaatje bij.huisman schreef:Mara schreef:Ik krijg net een smsje uit Italie. 40 graden![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Volgens Huisman lieg ik onder de huidige omstandigheden over mijn weersomstandigheden.Mara schreef:Maar jij liegt toch nooitrefo schreef:Daarom deed ik er een plaatje bij.huisman schreef:Mara schreef:Ik krijg net een smsje uit Italie. 40 graden![]()
Vandaag gaf het weerbericht voor Beieren aan: ünbeständig, regenschauer und kräftiches gewitter, maar echt, het is de hele dag zonnig en zeker wel 25 graden.
@Huisman: misschien 24, maar zeker geen 15. Misschien 28, maar zeker geen 35.
Wij waren in Mei in Italie (Toscane, we zaten in een dorpje tussen Pisa en Firenze), toen was het de hele week 28-30 graden.huisman schreef:Mara schreef:Ik krijg net een smsje uit Italie. 40 graden![]()

Lekker! Af en toe een koel meer of de zee in duiken
Heerlijk! 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik ben blij met dit Hollandse weer 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
En ik!Orchidee schreef:Ik ben blij met dit Hollandse weer

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Perioden met zon en wolkenvelden wisselen elkaar vandaag af. In het zuidoosten is er wat meer bewolking en zeer lokaal kan zich daar nog een bui ontwikkelen. Bij een zwakke veranderlijke wind stijgt het kwik in de middaguren naar ongeveer 20 graden op de Wadden en plaatselijk 25 graden in het zuidoosten. (knmi)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
En ik ook. De was is droog, na het eten strijken en in de kast!albion schreef:En ik!Orchidee schreef:Ik ben blij met dit Hollandse weer

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- Neeltje Jans
Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk 
Gelukkig lag ik met m'n hoofd in de schaduw.

Neeltje Jans, moeder van 4
Doe je de volgende keer toch een legging aan?Neeltje Jans schreef:Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Neeltje Jans
Volgende keer andersom gaan liggenLourens schreef:Doe je de volgende keer toch een legging aan?Neeltje Jans schreef:Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk
Gelukkig lag ik met m'n hoofd in de schaduw.![]()

Lourens schreef:Doe je de volgende keer toch een legging aan?Neeltje Jans schreef:Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk
wahaha dat had m'n moeder gedaan (maar dan een korte legging)..... oeih dat zag er niet uit.

Lassie schreef:Lourens schreef:Doe je de volgende keer toch een legging aan?Neeltje Jans schreef:Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk
wahaha dat had m'n moeder gedaan (maar dan een korte legging)..... oeih dat zag er niet uit.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Neeltje Jans
Zoiets is heb bij mij nu ook, want m'n rok zat halverwege m'n bovenbenen, dus je ziet daar ook zo'n streep.Lassie schreef:Lourens schreef:Doe je de volgende keer toch een legging aan?Neeltje Jans schreef:Ik vind het heerlijk, gisteren in de zon in slaap gevallen, en nu heb ik vuurrode benen! Da's wat minder heerlijk