henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
Het was een prachtige dag om te trouwen

henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
nou!huisman schreef:henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
Foto´s ???????????huisman schreef:henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
Hoe zet ik die op dit forum als ze niet online staan ?Mariavt schreef:Foto´s ???????????huisman schreef:henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
huisman schreef:Hoe zet ik die op dit forum als ze niet online staan ?Mariavt schreef:Foto´s ???????????huisman schreef:henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
foto's uit mailbestanden kun je op rf zettenhuisman schreef:Hoe zet ik die op dit forum als ze niet online staan ?Mariavt schreef:Foto´s ???????????huisman schreef:henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
Als ik je moet helpen, stuur maar even een pb, heb je ze wel op de pc staan?huisman schreef:Mariavt schreef:Foto´s ???????????huisman schreef:henriët schreef:het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
Het was een prachtige dag om te trouwenHoe zet ik die op dit forum als ze niet online staan ?
refo schreef:Hier in het zuiden van Beieren is het de hele week (behalve zondag) al prachtig weer.
Overdag veel zon en 's avonds af en toe onweer.
Mara schreef:Ik krijg net een smsje uit Italie. 40 graden![]()
Niet als het je eigen kind ishuisman schreef:Mara schreef:Ik krijg net een smsje uit Italie. 40 graden![]()
Mensen liegen minimaal 10 graden als ze het over hun vakantieweer hebben