Gebed gevraagd

JolandaOudshoorn

Re: Gebed gevraagd

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:Vandaag is ons neefje naar het streekziekenhuis gebracht.
En meteen weer wat..
Hij moest hermetisch liggen..
weg van alle andere kinderen, dit omdat Sophia alarm had geslagen ( ofzoiets) dat er een kindje was met msra virus. Mn zus mag t ziekenhuis niet in of uit,
ze mag alleen via de deur van zijn kamertje naar buiten. Ze mag niet eens naar de toilet in t ziekenhuis, dus ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat..
Ai, wat vervelend allemaal. Gods nabijheid toegewenst!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

JolandaOudshoorn schreef:
En meteen weer wat..
weg van alle andere kinderen, dit omdat Sophia alarm had geslagen ( ofzoiets) dat er een kindje was met msra virus. Mn zus mag t ziekenhuis niet in of uit,
ze mag alleen via de deur van zijn kamertje naar buiten. Ze mag niet eens naar de toilet in t ziekenhuis, dus ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat..
Ai, wat vervelend allemaal. Gods nabijheid toegewenst!
Oh, wat erg, hopelijk mag het spoedig beter met hem gaan, heel veel sterkte toegewenst en dat de Heere je neefje maar mag gedenken, en dat er ook veel gebed voor hem mag zijn.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
vlinder

Bericht door vlinder »

En meteen weer wat..
Maar was er in het Sofia een kindje met MRSA of heeft je neefje het? MRSA is vreselijk en sommige mensen komen er nooit meer vanaf. En ja, ze komen als marsmannetjes op je kamer, maar ze hebben geen keus. Binnen een dag kan je hele afdeling en team besmet zijn. 2x meegemaakt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

En meteen weer wat..
he, wat een tegenvaller dan weer! Lijkt het beter te gaan en dan dit weer! Wat moet het voor je zus ook moeilijk zijn, die roze wolk die je verwacht gelijk helemaal in duigen! En dan de hormonen erbij... Geeft ze borstvoeding?

Ik neem aan dat je neefje nu (weer) getest moet worden, dat duurt niet zo lang denk ik, volgens mij moest mijn vader en zus toen ze in het ziekenhuis gelegen hadden op de ochtend van vertrek getest worden, dus meer dan een paar uur kan de uitslag niet duren toch?
Neeltje Jans, moeder van 4
henriët

Bericht door henriët »

Dank voor het meeleven en gebed,
ons neefje is zaterdag naar huis gekomen.
Alles mag goed gaan.

Dank aan de Schepper van dit jonge leven.
Afbeelding
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Fijn Henriët!
Hoe is het met je zus?
Neeltje Jans, moeder van 4
BJD

Bericht door BJD »

oesterschelpje schreef:
oesterschelpje schreef:
Orchidee schreef:
Orchidee schreef:Ik ben dit mannetje gaan volgen...wat heftig allemaal! voor hem zelf maar ook voor dat hele gezin!
Het gaat niet goed met Maurice :fi
Ja, intens verdrietig he?
Ik volg hem ook al nadat er hier een oproep voor gebed is gedaan.
Ik lees net op de website dat het ook heel zorgelijk is met Maurice.
Maurice is gisteren aan het eind van de middag overleden. Z'n vader heeft gedurende zijn ziekte ook rondzendmails verstuurd. Vanmorgen ook een.. met een rijke getuigenis.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

BJD schreef:
oesterschelpje schreef:
Orchidee schreef:
Ja, intens verdrietig he?
Ik volg hem ook al nadat er hier een oproep voor gebed is gedaan.
Ik lees net op de website dat het ook heel zorgelijk is met Maurice.
Maurice is gisteren aan het eind van de middag overleden. Z'n vader heeft gedurende zijn ziekte ook rondzendmails verstuurd. Vanmorgen ook een.. met een rijke getuigenis.
Ik ben verbijsterd...ik volgde hem op dit moment dagelijks, want het ging snel achteruit, maar dat het zo snel zou zijn...wat een groot verdriet voor die ouders zus, broertje en verdere familie en vrienden.
Ik hoop dat Maurice verlost is van alle pijn en verdriet, en dat hij nu bij zijn Hemelse Vader mag zijn!
Wat een waarschuwing ook weer voor mezelf...iedereen word geen 80...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

BJD schreef:Maurice is gisteren aan het eind van de middag overleden. Z'n vader heeft gedurende zijn ziekte ook rondzendmails verstuurd. Vanmorgen ook een.. met een rijke getuigenis.
Je houdt het bijna niet droog als je de verslagen van zijn ziekte leest. Het is de mens gezet eenmaal te sterven... wat een ontzaggelijke werkelijkheid!
Ander

Bericht door Ander »

Erasmiaan schreef:
BJD schreef:Maurice is gisteren aan het eind van de middag overleden. Z'n vader heeft gedurende zijn ziekte ook rondzendmails verstuurd. Vanmorgen ook een.. met een rijke getuigenis.
Je houdt het bijna niet droog als je de verslagen van zijn ziekte leest. Het is de mens gezet eenmaal te sterven... wat een ontzaggelijke werkelijkheid!
Ik heb de site ook nog even doorgebladerd. Wat ingrijpend om dat allemaal terug te lezen. Maar ook een mooie zin in een van de eerdere berichten: Ik voel dat de Heere me soms helpt.
helma

Bericht door helma »

Een jongen uit Veenendaal (16) is heel ernstig gewond geraakt en heeft gebed nodig. Hij heeft hersenletstel en zijn toestand is kritiek.
(Havo5leerling Ichthuscollege)

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/385917
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:Een jongen uit Veenendaal (16) is heel ernstig gewond geraakt en heeft gebed nodig. Hij heeft hersenletstel en zijn toestand is kritiek.

Is er al wat meer bekend over de situatie van deze twee jongens.
Ontzettend zeg, wat ligt er toch overal gevaar op de loer.

Gebed is op zijn plaats ja.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma

Bericht door helma »

de ene jongen mankeert niet veel begreep ik.
De andere is er ernstig aan toe. de zwelling in zijn hersens neemt toe.

(ze waren onderweg naar school....Dat bepaalt je toch als moeder ook weer bij het gevaar waarin onze kinderen elke dag verkeren. Ik vind het vaak zo gewoon als ze 's middags weer thuiskomen.....)
Lassie

Bericht door Lassie »

henriët schreef:
helma schreef:Een jongen uit Veenendaal (16) is heel ernstig gewond geraakt en heeft gebed nodig. Hij heeft hersenletstel en zijn toestand is kritiek.

Heb je het artikel gelezen?
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:
henriët schreef:

Heb je het artikel gelezen?
jazeker, en ook de reacties...
hoezo?
Plaats reactie