Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!
Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Miele is prima. Behalve bij stofzuigers.Zita schreef:Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!
- Katharina van Bora
Huh, die van ons zuigt al 10 jaar gewoon goed! En alle losse onderdelen zo verkrijgbaar, ideaal!Mister schreef:Miele is prima. Behalve bij stofzuigers.Zita schreef:Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
10 jaar? Dat is een volhouder;)Katharina van Bora schreef:Huh, die van ons zuigt al 10 jaar gewoon goed! En alle losse onderdelen zo verkrijgbaar, ideaal!Mister schreef:Miele is prima. Behalve bij stofzuigers.Zita schreef:Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!
Maar het blijft aanmodderen...

Hij is echt geweldig!!Mister schreef:Of je kunt er niet goed mee overweg, of je vind 'em te zwaar...Orchidee schreef: Nou echt niet
ik ook;)Zita schreef:Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marieke schreef:Hij is echt geweldig!!Mister schreef:Of je kunt er niet goed mee overweg, of je vind 'em te zwaar...Orchidee schreef: Nou echt niet

Door het consumentenbondoordeel dachten we eerst inderdaad de Siemens te nemen. Helaas voor Siemens zagen we toen dit: http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/sie ... ws/178685/ en dit: http://www.vergelijk.nl/stofzuiger/siem ... 66/review/. Het is nu de Bosch geworden: http://www.vergelijk.nl/stofzuiger/bosch/bsgl_5_pro_1/ http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/bos ... o1/353683/. 1800 watt vonden we ook net wat prettiger dan 1600, aangezien er een kat en een hond aanwezig zijn.Orchidee schreef:http://www.consumentenbond.nl/test/woni ... /vs07g1666Zita schreef:Wat is een goeie stofzuiger? Zit je met Miele altijd goed, of is er tussen de verschillende types nog veel (kwaliteits)verschil?
Klopt het dat de prijzen tussen de ene en de andere winkel enorm verschillen? Ik keek even op vergelijk.nl, en schrok van de grote prijsverschillen.
Deze heeft mijn moeder ook, een fijne, goede stofzuiger!
Wij waren vroeger ook erg voor Miele...dan was het wel goed, maar je haalt het geld en het resultaat er echt niet uit, en langer doe je er ook vaak niet mee, met duurdere...is mijn/onze ervaring
Sinds ik hier woon heb ik een dyson wasmachine, wel wat anders natuurlijk dan een stofzuiger, maar ik ben dolblij met dat ding, dus is misschien idd een dyson stofzuiger ook een optie.Zita schreef:Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
dyson wasmachine.. noooit van gehoord.Mariavt schreef:Sinds ik hier woon heb ik een dyson wasmachine, wel wat anders natuurlijk dan een stofzuiger, maar ik ben dolblij met dat ding, dus is misschien idd een dyson stofzuiger ook een optie.Zita schreef:Ma is nogal gehecht aan haar Miele-machinepark. Ik denk niet dat ik haar aan een ander merk krijg.henriët schreef:@ Zita, een dyson!
Wij hebben een dyson stofzuiger, bij goed gebruik is tie handig;)
alleen ben ik niet zo'n tien borsteltjes per zuigbeurt mens.
verder zuigt ie prima en is het heerlijk dat je nooit meer zakken hoeft te kopen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb liever stofzakken, dan een stofbak.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Help! Ik geloof dat ik echt huishoudelijk ga worden.
Hoe kook je bessensap? Ik kan wel tig recepten vinden van dingen die lekker zijn met bessensap, maar niet hoe je van bes naar sap komt. Gewoon koken? Hoe lang? Iets erdoor? Binden? Suiker?

Hoe kook je bessensap? Ik kan wel tig recepten vinden van dingen die lekker zijn met bessensap, maar niet hoe je van bes naar sap komt. Gewoon koken? Hoe lang? Iets erdoor? Binden? Suiker?
Heb je een flesje van Flipje ?Zita schreef:Help! Ik geloof dat ik echt huishoudelijk ga worden.![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik heb geen flesje. Ik heb bessen.Mara schreef:Heb je een flesje van Flipje ?Zita schreef:Help! Ik geloof dat ik echt huishoudelijk ga worden.![]()
Hoe kook je bessensap? Ik kan wel tig recepten vinden van dingen die lekker zijn met bessensap, maar niet hoe je van bes naar sap komt. Gewoon koken? Hoe lang? Iets erdoor? Binden? Suiker?Wat erg lekker is is Haagse bluf, dus met stijfgeklopt eiwit. Of Deense vla. Heel makkelijk te vinden op een (ouderwetse) kook rubriek of kookboek.
OwwZita schreef:Ik heb geen flesje. Ik heb bessen.Mara schreef:Heb je een flesje van Flipje ?Zita schreef:Help! Ik geloof dat ik echt huishoudelijk ga worden.![]()
Hoe kook je bessensap? Ik kan wel tig recepten vinden van dingen die lekker zijn met bessensap, maar niet hoe je van bes naar sap komt. Gewoon koken? Hoe lang? Iets erdoor? Binden? Suiker?Wat erg lekker is is Haagse bluf, dus met stijfgeklopt eiwit. Of Deense vla. Heel makkelijk te vinden op een (ouderwetse) kook rubriek of kookboek.

Je kunt ze door een roerzeef doen, dan verkrijg je een dik schuimend sap, flink suiker erdoor, heerlijk over de gele vla en yoghurt.
Of jam maken, met geleisuiker.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon