Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Lassie »

:baille
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door huisman »

Dankbaar...De HEERE is een Schuilplaats.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mariavt »

Verbroken onder Gods Goedheid, eindelijk mag het wat beter met me gaan aangaande mijn lichamelijke
gesteldheid, nadat de medicatie van mijn schildklier is aangepast.
Nu nog het laatste onderzoek(hoop ik) maar ik mag mijn zorgen in Zijn handen leggen.

Geloofd zij God met diepst ontzag.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-DIA-
Berichten: 32907
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door -DIA- »

Mariavt schreef:Verbroken onder Gods Goedheid, eindelijk mag het wat beter met me gaan aangaande mijn lichamelijke
gesteldheid, nadat de medicatie van mijn schildklier is aangepast.
Nu nog het laatste onderzoek(hoop ik) maar ik mag mijn zorgen in Zijn handen leggen.

Geloofd zij God met diepst ontzag.......
Dat is gelukkig! God is Wonderlijk en dat is alleen maar te bewonderen en te beleven als het geloof in oefening mag zijn.
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door helma »

dankbaar voor een goed bericht!!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mara »

:O: :zzz
Beetje laat geworden gisteravond. Zoon was naar het afsluitende studentenfeest. Een uurtje rijden met de auto. Dus moeders kan niet slapen :nonnon Ben ik maar gaan soppen beneden, was gedraaid. Toen er echt niks meer te doen was, heb ik naar NGC gekeken. Ik weet nu hoe een globe wordt gemaakt, betonblokken, paraplu's. En toen kwam het smsje; BEN ONDERWEG MAM. zou hij geweten hebben dat ik nog opzat ? :)
Toen ik zijn auto de straat in zag komen, kon ik gaan slapen. Het was half 3. Maar ik werd om 6 uur al wakker :banghead
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Berichten: 446
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Neeltje Jans »

henriët schreef:
Neeltje Jans schreef:Opgelucht! Ze is geslaagd!
Nu die verjaardag nog :(
En, viel t mee?
ja, kon met een half uurtje alweer naar huis omdat jongste veel te moe werd :)

M'n man bleef wel, die heb ik veel later opgehaald.
Neeltje Jans, moeder van 4
Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Berichten: 446
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Neeltje Jans »

henriët schreef:zeer dubbel

feest vanwege ons prinsje
maar ook angst en bezorgdheid vanwege ons neefje dat een kritieke operatie zal ondergaan vandaag.
Hoe is het gegaan?
Neeltje Jans, moeder van 4
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door henriët »

Neeltje Jans schreef:
henriët schreef:zeer dubbel

feest vanwege ons prinsje
maar ook angst en bezorgdheid vanwege ons neefje dat een kritieke operatie zal ondergaan vandaag.
Hoe is het gegaan?
De operatie is geslaagd. Ze hadden nog nooit op zo'n jonge lft (nog geen 3 weken) zo'n operatie gedaan.
Wonderlijk als dan alles goed mag gaan.
Het 'probleem' lijkt verholpen, vandaag hebben mn zusje en zwager een gesprek. Dus 't is even afwachten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mara »

henriët schreef:
Neeltje Jans schreef:
henriët schreef:zeer dubbel

feest vanwege ons prinsje
maar ook angst en bezorgdheid vanwege ons neefje dat een kritieke operatie zal ondergaan vandaag.
Hoe is het gegaan?
De operatie is geslaagd. Ze hadden nog nooit op zo'n jonge lft (nog geen 3 weken) zo'n operatie gedaan.
Wonderlijk als dan alles goed mag gaan.
Het 'probleem' lijkt verholpen, vandaag hebben mn zusje en zwager een gesprek. Dus 't is even afwachten.
Wat een Zegen dat het goed mocht verlopen ! De komende tijd zal wellicht nog best spannend zijn. Afwachten inderdaad hoe hij zich herstelt van deze ingrijpende operatie.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Lassie »

n beetje in een baalstemming. :nonnon
Ik moest gisteren oppassen bij de baby's en dreumessen, invallen want ze hadden niemand. Geen probleem want je past altijd samen op met een tiener (2e dienst). Maar de tiener kwam niet opdagen en er kwam ook niemand vragen of alle oppassers aanwezig zijn.
Ik kon niet even naar toilet, even wat spullen uit de kast (die op de gang staat) pakken. Gelijk op de mail gedaan naar de coordinator en kinderwerker. Nog geen reactie terug. Als ik inval (bij de baby's, dreumessen of peuters) dan gaat er altijd wel wat mis.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mara »

Een beetje weemoedig. De jongste gaat voor het eerst alleen op vakantie naar het buitenland. Gelukkig met een goed georganiseerde jongerenreis van een christelijke organisatie. Pal naast de bus waar zij mee zouden vertrekken, stond de bus naar Spanje. Ik was zooooooo blij dat ze daar niet in ging stappen :huhu
Wat een verschil !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10479
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:n beetje in een baalstemming. :nonnon
Ik moest gisteren oppassen bij de baby's en dreumessen, invallen want ze hadden niemand. Geen probleem want je past altijd samen op met een tiener (2e dienst). Maar de tiener kwam niet opdagen en er kwam ook niemand vragen of alle oppassers aanwezig zijn.
Ik kon niet even naar toilet, even wat spullen uit de kast (die op de gang staat) pakken. Gelijk op de mail gedaan naar de coordinator en kinderwerker. Nog geen reactie terug. Als ik inval (bij de baby's, dreumessen of peuters) dan gaat er altijd wel wat mis.
Oh dat is vervelend, bij ons komt de koster altijd even kijken, net voor, of als de dienst net begonnen is of er evt extra hulp nodig is, en of iedereen er wel is, want hij heeft het oppasrooster ook.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Aty
Berichten: 116
Lid geworden op: 02 jul 2011, 15:47

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Aty »

Ik voel me op dit moment een ontspannen mama :)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10479
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Orchidee »

Aty schreef:Ik voel me op dit moment een ontspannen mama :)
:super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie