Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
- MarthaMartha
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
een enkele fietser of voetganger die zich naar huis spoed...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een aparte lucht
- MarthaMartha
achter gutst de regen tegen de ramen en zie je alleen maar flitsen flitsen flitsen...
voor spuit het water tegen de ramen van de auto's die door de straat rijden die vol water staat en ook daar flitsen flitsen flitsen
voor spuit het water tegen de ramen van de auto's die door de straat rijden die vol water staat en ook daar flitsen flitsen flitsen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
n uurtje geleden: autobranden. 

een huis vol rode en witte ballonnen.
Er trouwt hier een stel van t dorp en komt in deze straat wonen.
Er trouwt hier een stel van t dorp en komt in deze straat wonen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Neeltje Jans
Een blauwe lucht met prachtige dikke witte wolken. Twee meeuwen zweven rustig op de thermiek, allerlei soorten meesjes vliegen af en aan naar de bomen. De rozen staan prachtig te bloeien, evenals de kamperfoelie. De zomerbollen (die ik een week of wat eindelijk durfde te planten na de droogte) steken hun neuzen boven de grond, de verdroogde azalea knapt weer op en de aarde ziet alweer groen van het jonge gras.
Verder op de voorgrond een oude bureaustoel, een oud bureau, een ladder, een werkbank en een tupperware schaaltje
En natuurlijk een groot duivenhok
Verder op de voorgrond een oude bureaustoel, een oud bureau, een ladder, een werkbank en een tupperware schaaltje

En natuurlijk een groot duivenhok

Neeltje Jans, moeder van 4
- JolandaOudshoorn
tof!!!JolandaOudshoorn schreef:Mijn nieuwe auto
rijd ie lekker?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De zon en een blauwe lucht met witte wolkjes.
- JolandaOudshoorn
Heerlijk!henriët schreef:tof!!!JolandaOudshoorn schreef:Mijn nieuwe auto
rijd ie lekker?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een heel donkere lucht, harde rukwinden, en een plensbui...pfoei...ik ben net op tijd binnen van de hond uitlaten
Dochters zijn weg op de fiets

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
fijn!!!JolandaOudshoorn schreef:Heerlijk!henriët schreef:tof!!!JolandaOudshoorn schreef:Mijn nieuwe auto
rijd ie lekker?
de zon zit erachter, dus nog ff wachten, hier schijnt de zon weer volopOrchidee schreef:Een heel donkere lucht, harde rukwinden, en een plensbui...pfoei...ik ben net op tijd binnen van de hond uitlaten![]()
Orchidee schreef:Een heel donkere lucht, harde rukwinden, en een plensbui...pfoei...ik ben net op tijd binnen van de hond uitlaten![]()
oeeh die plensbui is nu hier aangekomen.
Ik denk dat die nu boven Barneveld 'zweeft'... maar zit hoog en droog hoor!Lassie schreef:Orchidee schreef:Een heel donkere lucht, harde rukwinden, en een plensbui...pfoei...ik ben net op tijd binnen van de hond uitlaten![]()
oeeh die plensbui is nu hier aangekomen.