Ik vind dat ook maar niks hoor... Het is hier gelukkig meegevallen.... De kanonnen hebben wel weer lekker geschoten...*girly* schreef:Ik vind 't allemaal maar eng...m'n man zit in 't buitenland, dus ben home alone! Brrrr

Ik vind dat ook maar niks hoor... Het is hier gelukkig meegevallen.... De kanonnen hebben wel weer lekker geschoten...*girly* schreef:Ik vind 't allemaal maar eng...m'n man zit in 't buitenland, dus ben home alone! Brrrr
Dat geloof ik best, maar 6 wassen, ( beddengoed, handdoeken, ondergoed was ed) van 40 0f 60 graden duren hier toch 2 uur en 21 minuten per was...dus ben je wel ettelijke uren verder na 6 wassenLassie schreef:Als je om 6 uur op staat en je eerste was al kan ophangen en je 2e was in de machine gooit dan kun je er heel wat draaien tot zeker 12 uur s'middags.
mmm hier in de kamer nog steeds 28 graden...Mister schreef:Regen, regen, regen. De temperatuur is al gezakt naar 22 graden...
Schrale troost, mijn man is ook niet thuis, hij zit bij een zakelijke lezing,MarthaMartha schreef:mmm hier in de kamer nog steeds 28 graden...Mister schreef:Regen, regen, regen. De temperatuur is al gezakt naar 22 graden...
Ik vind het gewoon eng.... waarom is het opeens veel enger met een man van huis en een kind naast je dan wanneer je alleen bent/woont? Is dat nou het beruchte verantwoordelijksheidsgevoel?
het lijkt overigens ietsje rustiger te worden... niet meer van die knetterslagen...
Ik draai vrijwel altijd m'n wassen op 'kort', dat scheelt de helft van de tijd! En dus ook energie e.d.!Orchidee schreef:Dat geloof ik best, maar 6 wassen, ( beddengoed, handdoeken, ondergoed was ed) van 40 0f 60 graden duren hier toch 2 uur en 21 minuten per was...dus ben je wel ettelijke uren verder na 6 wassenLassie schreef:Als je om 6 uur op staat en je eerste was al kan ophangen en je 2e was in de machine gooit dan kun je er heel wat draaien tot zeker 12 uur s'middags.
Fijne wasjes doe ik ook op korte programma's, maar beddengoed, ondergoed, handdoeken enz. vind ik toch frisser op een volledig uitgebreid programma gewassen...*girly* schreef:Ik draai vrijwel altijd m'n wassen op 'kort', dat scheelt de helft van de tijd! En dus ook energie e.d.!Orchidee schreef:Dat geloof ik best, maar 6 wassen, ( beddengoed, handdoeken, ondergoed was ed) van 40 0f 60 graden duren hier toch 2 uur en 21 minuten per was...dus ben je wel ettelijke uren verder na 6 wassenLassie schreef:Als je om 6 uur op staat en je eerste was al kan ophangen en je 2e was in de machine gooit dan kun je er heel wat draaien tot zeker 12 uur s'middags.
Ja ja, het heeft zo'n 5 kwartier geduurd. Even een half uur rust, maar een nieuwe bui is op komst.Mister schreef:Onweer voorbij, 21 graden, ramen en deuren open...
hier af en toe nog een flinke 'slang' door de lucht.Mister schreef:Onweer voorbij, 21 graden, ramen en deuren open...
caprice schreef:Ja ja, het heeft zo'n 5 kwartier geduurd. Even een half uur rust, maar een nieuwe bui is op komst.Mister schreef:Onweer voorbij, 21 graden, ramen en deuren open...
Ja, bereid je maar vast voor. Hij moet hier nog over de Rijn komen, maar als hij over de Utr. Heuvelrug heentrekt, is hij voor jullie. Zie verder www.knmi.nlMarthaMartha schreef:caprice schreef:Ja ja, het heeft zo'n 5 kwartier geduurd. Even een half uur rust, maar een nieuwe bui is op komst.Mister schreef:Onweer voorbij, 21 graden, ramen en deuren open...![]()
op buienradar zie je hem niet aankomen... op weeronline ook niet....caprice schreef:Ja, bereid je maar vast voor. Hij moet hier nog over de Rijn komen, maar als hij over de Utr. Heuvelrug heentrekt, is hij voor jullie. Zie verder http://www.knmi.nlMarthaMartha schreef:caprice schreef:Ja ja, het heeft zo'n 5 kwartier geduurd. Even een half uur rust, maar een nieuwe bui is op komst.Mister schreef:Onweer voorbij, 21 graden, ramen en deuren open...![]()