Ik bedank.....
- MarthaMartha
Re: Ik bedank.....
Zita voor de dagje uit zegels van C1000.... super 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Zita voor de dagje uit zegels van C1000.... super

In dit overgeorganiseerde huishouden

caprice voor zijn autospeurderij:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Heeft ie wat voor jullie gevonden?henriët schreef:caprice voor zijn autospeurderij:)

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Oude Waarheid (en ook Zita nog
) voor de C1000 zegels 

mede namens Jean Auto voor de tip die hij vorige winter gaf!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Barmhartigheid voor de leuke middag/avond voor ons Jetje!!
- Barmhartigheid
Jet & Jean bedankt voor het 'uitbesteden' van hun jetje!henriët schreef:Barmhartigheid voor de leuke middag/avond voor ons Jetje!!
We hebben een heerlijke middag en avond met haar gehad

Sorry dat ik niet aan haar bril gedacht had toen ze wegging, ik had het ook zo druk met al die kinders

Geeft niet, zo ging t ook. ( alleen moesten we t ritje nog een keer doen;))Barmhartigheid schreef:Jet & Jean bedankt voor het 'uitbesteden' van hun jetje!henriët schreef:Barmhartigheid voor de leuke middag/avond voor ons Jetje!!
We hebben een heerlijke middag en avond met haar gehad![]()
Sorry dat ik niet aan haar bril gedacht had toen ze wegging, ik had het ook zo druk met al die kinders
(overigens ons etentje moesten we duur bekopen... een boete!!!!!!, wij wisten niet dat we op die weg een bepaald aant km mochten ofzo.. jammer hoor)
Ps Jetje vond t super, ze heeft gisteren uit school samen met prinsbroertje de cakejes opgesnoept!
henriët schreef:Geeft niet, zo ging t ook. ( alleen moesten we t ritje nog een keer doen;))Barmhartigheid schreef:Jet & Jean bedankt voor het 'uitbesteden' van hun jetje!henriët schreef:Barmhartigheid voor de leuke middag/avond voor ons Jetje!!
We hebben een heerlijke middag en avond met haar gehad![]()
(overigens ons etentje moesten we duur bekopen... een boete!!!!!!, wij wisten niet dat we op die weg een bepaald aant km mochten ofzo.. jammer hoor)
Ps Jetje vond t super, ze heeft gisteren uit school samen met prinsbroertje de cakejes opgesnoept!

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Oude Waarheid voor zijn mail!
Heel super!
( alleen opende de bijlage niet...?!)
Heel super!
- Oude-Waarheid
Jammer de bijlage was heel mooi!!henriët schreef:Oude Waarheid voor zijn mail!
Heel super!
Stuur je er nog 1 hoor het wel?
Nee, de pc slaat dan vast ofzo.Oude-Waarheid schreef:Jammer de bijlage was heel mooi!!henriët schreef:Oude Waarheid voor zijn mail!
Heel super!
Stuur je er nog 1 hoor het wel?
k Snap het ook niet.
Hij gaat dan heeeeeel lang nadenken, en er komt niets.
k Zal Jean nog wel vragen of het met een instelling oid te maken heeft.
Swee en Ber10e!
voor de post in de brievenbus..
(t paste er niet door, dus toen belde de postbode een aantal keer aan, toen ik opendeed, liep hij al bij de overburen, en stond het cadeau voor de deur!)

voor de post in de brievenbus..
(t paste er niet door, dus toen belde de postbode een aantal keer aan, toen ik opendeed, liep hij al bij de overburen, en stond het cadeau voor de deur!)
Het modteam voor het kaartje. Leuk!
En ik bedank het kalf waarmee ze geploegd hebben, want iemand moet mijn adres hebben doorgegeven
En ik bedank het kalf waarmee ze geploegd hebben, want iemand moet mijn adres hebben doorgegeven