Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Een zeer grauwe lucht 

De beste plaats op aarde is geen plaats meer waard te zijn.
ja, hier was t ook wat grijzig, maar trekt nu open en de zon doet pogingen..Johann schreef:Een zeer grauwe lucht
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hehe dat is al wat, hier is het nog niet echt zonnig het zit er een beetje tussen in eigenlijk wel erg bewolkt en totaal geen regen en totaal geen zon. Maar ik mag niet klagen ondanks dat het een wat somber weertje is mijns inziens.
m'n buurman en z'n zoontje, die zijn aan het voetballen.
zet een gezellig lampje aan!Johann schreef:Hehe dat is al wat, hier is het nog niet echt zonnig het zit er een beetje tussen in eigenlijk wel erg bewolkt en totaal geen regen en totaal geen zon. Maar ik mag niet klagen ondanks dat het een wat somber weertje is mijns inziens.
of een kaarsje, dat staat wel gezellig en haalt de somberigheid wat weg:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bedankt voor de goede raadhenriët schreef:zet een gezellig lampje aan!
of een kaarsje, dat staat wel gezellig en haalt de somberigheid wat weg:)

M'n was die buiten hangt, in de regen. 

een knalgele sportwagen en een oranje busje voorbij rijden..
Lassie schreef:M'n was die buiten hangt, in de regen.
Oh nee; regent het bij jullie? mijn dochtertje is op schoolreis naar het dierenpark....

zien : alleen maar de bomen rond het sportveld, maar horen destemeer:
... de school van de buren hebben een sportdag vermoed ik, en wij mogen van hun keiharde muziek genieten!
Je bent gewoon verplicht je ramen dicht te houden om nog fatsoenlijk les te kunnen geven.
De concentratie van de leerlingen is nul komma nul. Zelf heb je een schorre keel

... de school van de buren hebben een sportdag vermoed ik, en wij mogen van hun keiharde muziek genieten!
Je bent gewoon verplicht je ramen dicht te houden om nog fatsoenlijk les te kunnen geven.
De concentratie van de leerlingen is nul komma nul. Zelf heb je een schorre keel

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Flinke regenbuien, en donkere luchten, en ook nog een nat zonnescherm
, ik was vanmorgen iets te enthousiast, want toen scheen de zon, heb gelukkig nog net niet de was buiten opgehangen!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Maar zoveel is er niet gevallen, een klein buitje. Het waait behoorlijk dus dat waait wel over.helma schreef:Lassie schreef:M'n was die buiten hangt, in de regen.
Oh nee; regent het bij jullie? mijn dochtertje is op schoolreis naar het dierenpark....
Hier is de was overigens wel droog gewaait.
- Katharina van Bora
Ik had hem wel buiten hangen, maar alles op tijd binnen en de was was (bijna) droog!Orchidee schreef:Flinke regenbuien, en donkere luchten, en ook nog een nat zonnescherm, ik was vanmorgen iets te enthousiast, want toen scheen de zon, heb gelukkig nog net niet de was buiten opgehangen!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- oesterschelpje
Katharina van Bora schreef:Ik had hem wel buiten hangen, maar alles op tijd binnen en de was was (bijna) droog!Orchidee schreef:Flinke regenbuien, en donkere luchten, en ook nog een nat zonnescherm, ik was vanmorgen iets te enthousiast, want toen scheen de zon, heb gelukkig nog net niet de was buiten opgehangen!

Momenteel een lichtende lantaarnpaal