Ja! Vraag maar aan Gijs!Orchidee schreef:Leuk joh! echt fanatiek!JolandaOudshoorn schreef:Hier naar kijken: (geel is mijn zoon!)![]()

Ja! Vraag maar aan Gijs!Orchidee schreef:Leuk joh! echt fanatiek!JolandaOudshoorn schreef:Hier naar kijken: (geel is mijn zoon!)![]()
Volgens mij staat de hobby boven de foto vermeld: kijken naar zoon.Eppo Gremdaat schreef:Het topic heet toch `Foto`s van je hobby`
Niet die van je zoon!!![]()
Zita schreef:Volgens mij staat de hobby boven de foto vermeld: kijken naar zoon.Eppo Gremdaat schreef:Het topic heet toch `Foto`s van je hobby`
Niet die van je zoon!!![]()
Mooi!Ria schreef:Work in process
Prachtig! Sterker nog.... ik dacht in eerste dat je een foto aan het bewerken was en vroeg me af waarom je de mond er nou afgepoetst hadRia schreef:Work in process
Voor degenen die dit als een idee beschouwen, als je niet op een goede dag de duim wil breken moet je altijd de vuist ballen met de duim binnen de vingers i.p.v. erbuiten zoals op deze tekening.Ria schreef:
Beter is het niet je vuist te ballen, maar het alleen bij het tekenen te houdenWillem schreef:Voor degenen die dit als een idee beschouwen, als je niet op een goede dag de duim wil breken moet je altijd de vuist ballen met de duim binnen de vingers i.p.v. erbuiten zoals op deze tekening.Ria schreef:
Misschien wel, maar beter je vuist te ballen, dan er mee te knallen.gertje schreef:Beter is het niet je vuist te ballen, maar het alleen bij het tekenen te houdenWillem schreef:Voor degenen die dit als een idee beschouwen, als je niet op een goede dag de duim wil breken moet je altijd de vuist ballen met de duim binnen de vingers i.p.v. erbuiten zoals op deze tekening.Ria schreef:
En daarna dan maar gevouwen handenhenriët schreef:
Misschien wel, maar beter je vuist te ballen, dan er mee te knallen.
..
Ieder z'n mening.Schemerlichtje schreef:En daarna dan maar gevouwen handenhenriët schreef:
Misschien wel, maar beter je vuist te ballen, dan er mee te knallen.
..