Ik bedank.....

JolandaOudshoorn

Re: Ik bedank.....

Bericht door JolandaOudshoorn »

Zita schreef:degene die zijn busje overdwars op de weg zette, waardoor het ontsnapte paard van zusjelief niet nog verder wegrende. Ik heb in ieder geval weer geleerd dat het paard harder kan rennen dan mijn moeder. En dat het beest bang is voor rooie busjes.
:haha
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

JolandaOudshoorn schreef:
Zita schreef:degene die zijn busje overdwars op de weg zette, waardoor het ontsnapte paard van zusjelief niet nog verder wegrende. Ik heb in ieder geval weer geleerd dat het paard harder kan rennen dan mijn moeder. En dat het beest bang is voor rooie busjes.

En dat het beest bang is voor rooie busjes

Mag ik begrijpen dat het hier om een hengst gaat
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

jvdg schreef:
JolandaOudshoorn schreef:

En dat het beest bang is voor rooie busjes

Mag ik begrijpen dat het hier om een hengst gaat
nee, het was een damespaard. :bobo
Lassie

Bericht door Lassie »

ow geweldig... :haha
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Lassie schreef:ow geweldig... :haha
nou, da's niet precies wat ik dacht toen iemand kwam vertellen dat er een paard losliep, dat paard de weg op huppelde middenin de spits, links en rechts uit de berm vrat en zigzaggend uit het zicht verdween. Ik was ziek, dus stond te zwabberen op m'n benen, waardoor ma de enige was die er achteraan kon met een emmertje biks. Maar goed, de buren vonden het helemaal niet erg dat ma 'm hun keurig aangelegde tuin ingejaagd had, waarna er iemand een halster kon komen brengen om 'm weer aan te lijnen en naar huis te brengen.
Lassie

Bericht door Lassie »

nee logisch, maar ik zie het voor me en als ik dit zo lees moet ik dan ook wel even lachen. *sorry*.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Lassie schreef:nee logisch, maar ik zie het voor me en als ik dit zo lees moet ik dan ook wel even lachen. *sorry*.
achteraf hebben we ook wel gelachen hoor :haha , maar op het moment zelf niet bepaald.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara!!!

Voor haar steun en medeleven :fleur :love
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

...het modteam voor hun lieve kaartje... ook al was hij niet aan mij gericht... :huhu
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
albion

Bericht door albion »

... allen die mij via het rf mij gefeliciteerd hebben. Het was een rustige avond, omdat ik morgen weer moet werken.
Alleen mijn naaste familie was bij mij op bezoek omdat die allemaal op een steenworp afstand van mij vandaan
wonen.
Wat ik wel heel fijn gevonden heb is dat mijn zoon en zijn vriendin gezellig bij ons gegeten hebben en om een uur
of 8 weer terug gegaan zijn, omdat vriendin lief om 9 uur binnen moest zijn. :oops
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lassie

Bericht door Lassie »

:super Wat geweldig fijn Albion. Dat zijn leuke momenten (dat van je zoon bedoel ik dan he).
henriët

Bericht door henriët »

Memento en Vlinder
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Katharina van Bora schreef:...het modteam voor hun lieve kaartje... ook al was hij niet aan mij gericht... :huhu
Ah, kijk, jij hebt het er al op gezet. Heel goed. Eigenlijk had ik dit moeten posten, maar man en vrouw zijn één, dus vooruit maar...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

Helma.....bedankt er was er maar één bij die ik al heb...geweldig!! :super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ria

Bericht door Ria »

Mamsiepamsie! Omdat ze elke morgen mijn lunchpakket en ontbijt klaarmaakt! :love
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Plaats reactie