-DIA- schreef:en DROOG!!!henriët schreef:ZON!!!

-DIA- schreef:en DROOG!!!henriët schreef:ZON!!!
De boeren en tuinders vinden dat anders heel zo fijn niet.henriët schreef:-DIA- schreef:en DROOG!!!henriët schreef:ZON!!!
En als je dan 20 weken dit vakantieweer hebt gehad dan heb je daarna niets te eten.henriët schreef:@ Mister
als boeren niet klagen zijn ze ziek;)
Ik begrijp 't wel natuurlijk, maar wij genieten van dit weer, dit is nou echt VAKANTIE!
dan gaan we over op ander voedsel ofzo?!refo schreef:En als je dan 20 weken dit vakantieweer hebt gehad dan heb je daarna niets te eten.henriët schreef:@ Mister
Ik begrijp 't wel natuurlijk, maar wij genieten van dit weer, dit is nou echt VAKANTIE!
Henriet, weet je wel wat je zegt!henriët schreef:dan gaan we over op ander voedsel ofzo?!refo schreef:En als je dan 20 weken dit vakantieweer hebt gehad dan heb je daarna niets te eten.henriët schreef:@ Mister
20 weken dit weer.. nou, ik zou r voor tekenen hoor, maar dat komt never voor.
Gelukkig niet.henriët schreef:dan gaan we over op ander voedsel ofzo?!refo schreef:En als je dan 20 weken dit vakantieweer hebt gehad dan heb je daarna niets te eten.henriët schreef:@ Mister
20 weken dit weer.. nou, ik zou r voor tekenen hoor, maar dat komt never voor.
Laat ik het eens hartgrondig met je eens zijn!Ander schreef:maar dan op 30 april, dan mag het de hele dag stortregenen.
huh, dat gebeurt de laatste tijd wel vaker.Mister schreef:Laat ik het eens hartgrondig met je eens zijn!Ander schreef:maar dan op 30 april, dan mag het de hele dag stortregenen.
Aangezien de meeste feestjes ontaarden in onchristelijke toestanden met gezuip, getier en vernielingen mag het van mij flink gaan regenen. Ok, zo na 15.00 uur dan. Kunnen optochten en kinderspelletjes gewoon doorgaanrefo schreef:Beetje flauw. Het is de nationale feestdag. Veel mensen gaan leuke dingen doen. Dat jullie nu binnen gaan zitten, maar ga niet wensen dat het feestje van een ander in het water valt.
En inderdaad, voor de koninklijke familie is het ook fijn dat het droog is.Mister schreef:Aangezien de meeste feestjes ontaarden in onchristelijke toestanden met gezuip, getier en vernielingen mag het van mij flink gaan regenen. Ok, zo na 15.00 uur dan. Kunnen optochten en kinderspelletjes gewoon doorgaanrefo schreef:Beetje flauw. Het is de nationale feestdag. Veel mensen gaan leuke dingen doen. Dat jullie nu binnen gaan zitten, maar ga niet wensen dat het feestje van een ander in het water valt.